22 خرداد 1393
شماره خبر: 123799

شورای شهر کرج آیین نامه تجلیل از مدال آوران را تصویب کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شورای شهر کرج آیین نامه تجلیل از مدال آوران را تصویب کرد


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد: به منظور تشویق مدال آوران ورزشی و علمی فرهنگی، آیین نامه تجلیل از این افراد در شورای شهر تصویب شد.
ˈداوود وحیدی افزود: با توجه به اینکه استان البرز و کلانشهر کرج مهد نخبگان علمی، ورزشی و فرهنگی است، شورای اسلامی شهر کرج در تکمیل اقدامات گذشته خود این آیین نامه را به تصویب رساند. وی اظهار کرد: بر این اساس برای سال جاری دو میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اولیه برای تجلیل از مدال آوران کرج و استان البرز از سوی شورای شهر کرج اختصاص یافته که به فراخور زمان افزایش می یابد. ین عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: پیش از این سالی یک بار آیین تجلیل از مدال آوران ورزشی و علمی در کرج برگزار می شد اما از امسال به دو نوبت می رسد. وی خاطر نشان کرد: این امر با هدف تشویق نوجوانان و جوانان برای پیمودن عرصه های علمی و ورزشی مورد نگاه ویژه شورای اسلامی شهر کرج قرار گرفته است . وحیدی بیان کرد: همچنین شورای اسلامی شهر کرج امسال 70 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای برنامه های نرم افزاری به حوزه فرهنگ اختصاص داده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سووالی در زمینه اختلاف نظر اعضای شورای اسلامی شهر در مورد برخی مسائل گفت: این اختلاف دیدگاهها در مجموعه شورای شهر طبیعی است و از گذشته بوده و در آینده وجود خواهد داشت. وحیدی بیان کرد:اکنون شورای اسلامی شهر کرج داری 21عضو است و طبیعی است که در مورد برخی مسائل اختلاف نظر نسبت به دوره قبلی که تعداد اعضا 9 نفر بودند، بیشترباشد. کلانشهرکرج و استان البرز محل سکونت تعداد زیادی از مدال آوران ورزشی و علمی جهانی، آسیایی و کشوری است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود