25 خرداد 1393
شماره خبر: 123982

اجرای عملیات خط کشی در بلوار کامیونداران

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای عملیات خط کشی در بلوار کامیونداران


سرپرست موتورپول سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از اجرای عملیات بیش از 11 هزار متر خط کشی با هدف افزایش ضریب ایمنی در این مسیر خبر داد.
حمید سهرابی واریانی با بیان اینکه پس از انجام پروژه روکش آسفالت، عملیات مربوط به خط کشی در بلوار کامیونداران با هدف ایمن سازی بلوار انجام شد، افزود: هدف از اجرای عملیات مذکور افزایش ایمنی شهروندانی است که از این مسیر تردد می کنند. وی اظهار داشت: این خط کشی به دو صورت ممتد و منقطع و به متراژ حدود 11 هزار متر توسط عوامل امانی واحد پشتیبانی و حمل و نقل و ترافیک سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج انجام شد. این مسئول تاکید کرد: خط کشی معابر یکی از اقدامات اصلی این سازمان در راستای ایمنی و نظم دهی به ترافیک شهر است.
خط کشی خیابان عامل مهمی در نظم دهی و کاهش تصادفات است
سهرابی با بیان اینکه خط کشی خیابان جزو مبلمان شهری محسوب می‌شود که عامل مهمی در نظم ترافیکی و کاهش تصادفات و آلودگی دیداری دارد، ادامه داد:‌ به منظور افزایش ضریب ایمنی، تسریع و سهولت در تردد خودروها این امر محقق شد. سرپرست موتورپول سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج اظهار داشت: عملیات خط کشی این معابر با یک دستگاه ایرلس مدرن (دستگاه مخصوص خط کشی ) انجام شد. وی عنوان کرد: واحد پشتیبانی و حمل و نقل و ترافیک سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج توانایی اجرای عملیات خط کشی و نصب علائم ترافیکی در تمامی مناطق 12 گانه شهرداری کرج را دارد. شایان ذکر است، در راستای کاهش بار ترافیکی، اجرای عملیات آسفالت این پروژه به طول هزار و 400 متر و عرض 35 متر انجام شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود