26 خرداد 1393
شماره خبر: 124080

بهسازی سیمای شهری و پاكسازی دیوارهای مشرف به معابر عمومی منطقه 3

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بهسازی سیمای شهری و پاكسازی دیوارهای مشرف به معابر عمومی منطقه 3


معاون خدمات شهری منطقه 3 شهرداری کرج گفت: اداره خدمات شهری و امور نواحی منطقه 3 ، با هماهنگی و همکاری با دستگاه قضایی و انتظامی فردیس ، با متخلفین صنوف مختلف که اقدام به نصب تابلو تبلیغات غیر مجاز کرده اند ، در سطح منطقه 3 برخورد و اعمال قانون می شود.
جواد جمشیدی افزود: اصناف و مشاغلی که بدون توجه به حقوق شهروندان نسبت به مخدوش کردن سیمای شهری و با نصب پرچسب های تبلیغاتی بر روی درب و دیوار منازل شخصی شهروندان همچنین با نصب تابلوهای غیر مجاز و تبلیغات محیطی غیر مجاز رعایت حقوق شهروندی را نمی کنند با برخورد قاطع شهرداری در این موارد روبرو خواهد شد.
جمشیدی ادامه داد: در این زمینه عملیات جهادی خدمات شهری منطقه 3 پیرو دستور مدیر منطقه، با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری کرج و با هماهنگی و همکاری دستگاههای قضایی و انتظامی به مرحله اجرا درآمده است و تا پاکسازی کامل دیوارهای مشرف به معابر عمومی و بهسازی سیمای شهری با قطع تلفن متخلفین روبرو خواهد شد.
منطقه 3 بطور مستمر با هرگونه تبلیغات غیر مجاز وقانون شکنی از سوی متخلفین جهت حفظ حقوق شهروندی برخورد می کند.
طرح ضربتی جمع آوری خاك و نخاله های شهری از معابر منطقه 3
وی در ادامه بیان کرد: به منظور پاکسازی و بهسازی چهره شهر از هرگونه خاک و نخاله و مواد زائد طرح ضربتی جمع آوری و پاکسازی نخاله ها و مواد زائد از معابر و کوچه های فرعی و اصلی منطقه 3 در دستور کار اداره خدمات شهر منطقه 3 قرار گرفت این عملیات توسط جندین اکیپ نیروهای خدمات شهر و ماشین آلات مورد نیاز به صورت مجزا صورت گرفت.
جمشیدی بیان کرد: پاکسازی خیایان مسلم بن عقیل ، خیابان سرحدی ، سعدی، ثابتی ، خیابان شهید داوری و جنب مخابرات خوش تینت ،جاده کیاتل و نخاله های موجود به همراه شاخه و برگ در خیابان ولیعصر ، پاکسازی زمین خالی پشت راهنمایی رانندگی ، پاکسازی شهرک راه آهن فاز 2 ، بلوار اشتراکی ، خیابان شیراز شرقی ، پاکسازی زمین خالی خیابان قریشی و جنب ورزشگاه پوریای ولی و اطراف پل ارتش توسط کارگران انجام شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود