26 خرداد 1393
شماره خبر: 124087

ششمین جلسه كمیته درآمدی منطقه 11 تشكیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ششمین جلسه كمیته درآمدی منطقه 11 تشكیل شد


جلسه کمیته درآمدی منطقه 11 در راستای دستور العمل شورای برنامه ریزی شهرداری کرج و تحقق اهداف درآمدی منطقه با ریاست مدیر منطقه برگزار شد.
ششمین جلسه کمیته درآمدی منطقه در سال 93 برگزار شد. در این جلسه ابتدا مواردی که در جلسه قبلی مصوب شده بود، پیگیری و هر یک از اعضاء اقدامات انجام شده در واحد خود را گزارش دادند سپس مقرر شد 110 جلد پرونده جهت اخذ پروانه بررسی و در این خصوص گزارش ارائه شود. تعداد پرونده هاي محاسبه شده به همراه اخطارها و آمار تعداد فيشهاي صادره توسط مسؤل اصناف منطقه، ارائه آمار دقيق صنوف فاقد پروانه كسب و ارسال مجدد پرونده مطروحه و بروز رسانی 174 واحد صنفی توسط مسؤل اصناف منطقه و معرفي املاك نيمه كاره جهت محاسبه عوارض نوسازي با هماهنگي خدمات شهر، نوسازي و درآمد از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. در خصوص ارائه دعوتنامه برای مجتمع های مسکونی پیش نویس لازم مورد تأیید قرار گرفت تا نسبت به مراجعه آنها به شهرداری و تعیین تکلیف عوارض اقدام شود. در این جلسه همچنین اقدامات واحد اجرائیات مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد نرم افزار مربوطه هر چه سریعتر به روز رسانی شود همچنین قطع انشعابات و اجرای احکام قضایی توسط واحد حقوقی پیگیری و انجام شود.
با توجه به دستور مدیر منطقه 11 تصمیم گرفته شد با همکاری خدمات شهری با واحد نوسازی فیشهای صادره بطور منظم و با برنامه ریزی توزیع شود. لازم به ذکر است در این جلسه مدیر منطقه، تمام مسئولان و معاونتهای منطقه حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود