12 دی 1390
شماره خبر: 3561

راه اندازی سیستم عوارض خودرو در منطقه 8 شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 راه اندازی سیستم عوارض خودرو در منطقه 8 شهرداری کرج

سپیدار آنلاین: معاون هماهنگی وبرنامه ریزی شهرداری کرج از نصب و راه اندازی سیستم عوارض خودرو در منطقه 8 شهرداری کرج خبرداد.
محمدرضا رضا پور در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ضمن اعلام این خبر افزود: سیستم عوارض خودرو شهرداری با هدف فراهم آوردن زمینه های مساعد به منظور تسهیل در محاسبه اتوماتیک عوارض خودرو راه اندازی می شود. وی عنوان کرد: تهیه فیش عوارض سالیانه همچنین محاسبه مفاصا حساب عوارض در کوتاه ترین مدت زمان از دیگر خروجی های مثبت راه اندازی سیستم عوارض خودرو می باشد.
رضا پور، تحقق این طرح را نتیجه چندین ماه تلاش حوزه مدیریت آمار و فن اوری اطلاعات و حوزه مدیریت درآمد دانست و افزود: همکاری مناطق 6 و 8 شهرداری کرج نیز در راه اندازی سیسیتم عوارض خودرو در این مناطق بسیار حائز اهمیت بوده است. معاون هماهنگی و برنامه ریزی شهرداری کرج با بیان اینکه طرح راه اندازی سیستم عوارض خودرو در مناطق 6 و 8 آماده ارائه خدمات می باشد و امروز شاهد بهره برداری از این سیستم در منطقه 8 خواهیم بود، افزود:از برنامه های مهم شهرداری راه اندازی این سیستم در دیگر مناطق تحت پوشش شهرداری است.
برنامه ریزی برای پرداخت کلیه قبوض درآمدی شهرداری
رضا پور در ادامه از برنامه ریزی به منظور پرداخت کلیه قبوض درآمدی شهرداری خبرداد و گفت: راه اندازی این سیستم با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان برنامه ریزی می شود. وی عنوان کرد: پرداخت کلیه قبوض درآمدی شهرداری شامل پرداخت عوارض خودرو به صورت غیرحضوری و به صورت الکترونیکی از طیق اینترنت می باشد. این مسئول ادامه داد: پرداخت از طریق دستگاه های کارتخوان pos و خودپرداز همچنین از طریق بانک ها و کیوسک های اطلاع رسانی از دیگر ظرفیت هایی است که در برنامه ریزی برای پرداخت قبوض درآمدی شهرداری پیش بینی شده است. رضاپور تصریح کرد: شهرداری در نظر دارد بر اساس تاکید شهردار کرج و بر مبنای مصوبات و سیاست گذاری های صورت گرفته در شورای اسلامی شهر در خصوص پروژه های پیش بینی شده برای سال 91 در حوزه فناوری اطلاعات شهرداری خدمات ارزنده ای به شهروندان ارائه دهد.
مراسم افتتاح سیستم عوارض خودرو در منطقه 8 شهرداری کرج با حضور مسئولان و اصحاب رسانه برگزار می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود