3 تیر 1393
شماره خبر: 124565

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در منطقه 11 حضور یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در منطقه 11 حضور یافت


عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر کرج با حضور در دفتر مدیر منطقه 11 به بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب جهت تسریع در توسعه منطقه پرداختند.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در دفتر مدیر منطقه حضور یافت و درباره مسائل منطقه به بحث و تبادل نظر پرداخت و در جریان چگونگی اجرای امور قرار گرفت.
عزیز اکبریان در این نشست اقدامات انجام شده در منطقه 11 را قابل تقدیر دانست و ضمن بررسی پروژه ها و طرح های مطالعاتی در دست اقدام اعلام کرد: اجرای طرح ها با هدف ارتقاء استاندارد شهری و رفاه حال مردم منطقه باید در اولویت کارها قرار گیرد. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خصوص مباحث کلان شهری از جمله طرح کمربندی شمالی کرج، بر لزوم اصلاح طرح تفصیلی و ضرورت نگاه جامع در اجرای پروژه ها تأکید کرد و با توجه به وضعیت کمبود منابع آب در شرایط کنونی اظهار داشت: برای صدور مجوز ساخت ابنیه باید شرایط اقلیمی و وضعیت منابع آب زیرزمینی لحاظ شود. وی اضافه کرد: در اجرای طرح های فضای سبز باید از گونه های گیاهی سازگار با آب و هوای گرم و خشک و با مصرف کمتر آب استفاده شود. در ادامه مدیر منطقه 11 در این جلسه مختصری از فعالیتها را گزارش و معضلات موجود در منطقه را تشریح کرد. مشکلات مربوط به وجود اراضی ملی، تعیین تکلیف نحوه ساخت و ساز در حاشیه رودخانه و در معرض خطر بودن باغات منطقه از لحاظ کم آبی و تخریب و عدم وجود ضوابط شهرسازی متناسب در باغات و عدم همسویی و همکاری سایر ادارات خدمات رسان از جمله مسائل مطرح شده بود. عطایی همچنین طرح های در دست اجرای منطقه از جمله اتصال کلاک بالا و پائین از طریق پل روی اتوبان و دسترسی این نقاط به اتوبان و رمپ دسترسی انتهای بلوار شهید مدرس به باند شمالی اتوبان به سمت قزوین را از طریق پاورپوینت تشریح کرد. در این نشست علاوه بر اکبریان، دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر کرج حضور داشتند که با توجه به اشراف بر امور شهرداری کرج، مشکلات موجود را به استماع نماینده مجلس رساندند.
حمیدرضا ابوالحسنی و سعید فیروزگاه نسبت به مشکلات موجود در شهرداری نظرات خود را مطرح کردند و در زمینه هایی که به ادارات برون سازمانی مربوط می شد، خواستار هماهنگی و پیگیری موضوع از دستگاه های ذیربط شدند. ابوالحسنی در خصوص وضعیت شهرک خاتم، مسائل موجود را به نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی انتقال داد و از وی درخواست رسیدگی و پیگیری کرد. در این نشست هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با ادارات مرتبط با موضوعات مطرح شده، از طریق اکبریان انجام و مقرر شد ظرف هفته آینده جلسه با حضور وی، اعضای شورای شهر، مدیر منطقه و رؤسای ادارات ذیربط تشکیل و موارد مطرح شود. اکبریان در پایان این جلسه بر ضرورت تکمیل پروژه های در حال اجرا نظیر پل حافظ، پل حامی، فرهنگسرای شهید آوینی شهرک جهان نما، اتصال کلاک بالا و پائین، دسترسی بلوار خلج آباد به اتوبان قزوین، تعریض و احداث 4 باندی کمربندی حصار و دریاچه رودخانه کرج در زمان مقرر به منظور رفاه حال شهروندان تأکید کرد. در این جلسه مساعد مدیر منطقه 1 شهرداری کرج نیز حضور داشت و در مباحث کلان شهری و منطقه خود مطالبی را بیان کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود