13 مهر 1391
شماره خبر: 12697

نماینده مردم کرج ازروند اجرای پروژه های منطقه 3 بازدید کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نماینده مردم کرج ازروند اجرای پروژه های منطقه 3 بازدید کرد

سپیدار آنلاین: عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر منطقه 3 کرج از روند اجرای پروژه های عمرانی اين منطقه بازدید و در جریان میزان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.
عزیز اکبریان به همراه صیفی مدیر منطقه 3 کرج از پروژه های عمرانی از جمله بلوار شرق و غرب شهرک سپاه،کانال ورودی مشکین دشت، پارک پنج هکتاری نسترن در شهرک کوثر،پارک یک و نیم هکتاری شهرداری در شهرک راه آهن بازدید بعمل آورد. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در حاشيه اين بازديد گفت: با توجه به گستردگی و ازدحام جمعیت در منطقه فردیس مسایل و مشکلاتی درگذشته در بخش آسفالت و فضای سبز وجود داشت خوشبختانه اکنون اقدامات خوب و شایسته ای در بخش های مختلف عمرانی این منطقه در راستای رفاه حال شهروندان صورت گرفته و شهرداری با جدیت تمام کارهای عمرانی خود را قبل از فصل سرما پیگیری می کند .
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته به منظور رشد و آبادانی فردیس خواستار تسریع در اجرای پروژه ها شد. اکبریان با بیان اینکه شهرداری با پروژه‌های در حال انجام، در راه برآوردن اساسی‌ترین نیازهای رفاهی مردم منطقه 3 اقدامات مهمی انجام داده است، افزود: اقدامات شهرداری و شورا طی این سالها در کرج چشمگیر بوده و به طور قطع در آینده‌ای نه چندان دور افق روشنی را در آبادانی شهرمان به نظاره خواهیم نشست. وی گفت: کارهای زیر بنایی خوبی در منطقه 3 انجام شده و امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی در سطح منطقه فردیس باشیم .



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود