3 تیر 1393
شماره خبر: 124599

نشست معتمدین با مدیر منطقه 6

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نشست معتمدین با مدیر منطقه 6


طی نشستی مشترک، مدیر منطقه 6 با معتمدین محلات و تعدادی از شهروندان در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) واقع در باغستان غربی به بررسی مشکلات و خواسته های شهروندان پرداختند.
عباس حق محمدلو هدف از این نشست را بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات برای ارائه خدمات بهتر شهرداری عنوان کرد و گفت: معتمدین محلات پل ارتباطی شهروندان و مسئولان هستند. وی افزود: همراهي و هماهنگي بين معتمدين محلات و مديران شهرداري بسيار حائز اهميت است چرا كه آنها رابطان بين مردم و ما هستند و اينگونه نشست‌ها مي‌تواند راهكارهاي مناسبي را براي رفع مشكلات شهري شهروندان به دنبال داشته باشد.
ارتباط چهره به چهره نقش بسزایی در پاسخ به خواسته شهروندان دارد
این مسئول اذعان داشت: با ارتباط چهره به چهره شهروندان با مسئولان و مديران مناطق شهري بسياري از خواسته‌ها و سؤالات مردم پاسخ داده مي‌شود و در اين راستا معتمدين محلات نقش بسزايي را ايفا مي‌كند. حق محمدلو ضمن شنیدن صحبت ها و خواسته های مردم و معتمدین اظهار داشت: شهرداري انتظار ندارد كه هميشه مورد تعريف و تمجيد قرار گيرد بلكه ما آمادگی انتقادهاي سازنده و اثرگذار از طرف شهروندان را داريم. مدیر منطقه 6 شهرداری کرج در ادامه به بيان بخشي از فعاليت‌هاي منطقه پرداخت و اظهار داشت: شهرداري با تمام قوت در امر خدمت رساني و ارائه خدمات به شهروندان و زيباسازي شهر و اجراي كارهاي عمراني گام بر می دارد و امید است که بتوانیم خدمات مطلوب و در خور و شایسته مردم فهیم منطقه 6 را ارائه نمائیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود