19 دی 1391
شماره خبر: 18154

معتمدین بازوان توانمند شهرداری در رفع و شناخت مشکلات شهری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

معتمدین بازوان توانمند شهرداری در رفع و شناخت مشکلات شهری


سپیدارآنلاین: نائیب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از معتمدین شهری به عنوان بازوان توانمند شهرداری ها در رفع و شناخت مشکلات شهری یاد کرد و بر مشارکت بیش از پیش این قشر با مجموعه شهردرای تاکید کرد.
علی گلوند در این دیدار با تاكيد بر نقش كارگشا و هدايت گر معتمدين و با اشاره به رويكرد شهروند محوري شهرداري كرج، معتمدين را پل مستحكم و قابل اطمينان براي ارتباط نزديك تر با شهروندان و آگاهي از اهم مطالبات محلات دانست. وی با اشاره به اجرای برنامه هاي شورای شهر و شهرداري در سال جديد براي ايجاد تحولات بزرگ و كارساز به منظور ارتقاي سطح زندگي شهروندان منطقه، هدف همه تلاشها را رضايت مندي شهروندان برشمرد و براي تحقق اين امر معتمدين و شهروندان را به برقراري ارتباط نزديك تر با شورا و شهرداري فراخواند. وی با اشاره به تلاش هاي مدیر و پرسنل شهرداري منطقه 5 در جلوگيري از ساخت و ساز هاي غير مجاز، ساماندهی دست فروشان كه شهر و منطقه را با خطر روبرو مي كنن را یادآور شد و خاطر نشان کرد: موفقيت در اجراي اين وظايف و انجام صحيح آن مستلزم همدلي و بسيج همگاني براي محافظت از حقوق شهروندان است.
گلوند تلاش براي رسيدگي به نيازها و مشكلات شهروندان و گره‌گشايي از كار آنان را وظيفه و هدف اصلي مديران و پرسنل شهرداري برشمرد و افزود: شهروندان شايسته برخورداری از بهترين و بالاترين سطح و حجم خدمات هستند و تمامی مسئولان به ویژه مديران شهرداري موظف به رفع مشكلات و پاسخگويي به خواسته‌هاي آنان مي‌باشند. نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج هدف از این ملاقات را قرار گرفتن در کنار مدیران شهری و دیدن نقاط ضعف و قوت آنها دانست و اظهار داشت: شورای شهر تا از نزدیک با مشکلات مناطق آشنا نشود نمی تواند اقدامات موثری در رفع مشکلات شهری داشته باشد. این مسئول با اشاره به محرومیت منطقه 5 شهرداری کرج گفت: برای ایجاد عدالت واقعی در کرج باید مسئولین نگاه ویژه ای را به مناطق محروم داشته باشند تا از نظر معماری و زیربنایی و شهرسازی به مناطق برخوردار نزدیکتر شوند. علی گلوند افزود: با توجه به حجم بالای جغرافیایی منطقه 5 از درآمد بسیار کمی برخوردار است و نیازمند این است که توجه ویژه ای برای رفع محرومیت ها به این مناطق شود. وی با اشاره به توان مدیر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود