8 تیر 1393
شماره خبر: 124917

رمضان بهار ذکر و توجه به یاد خداوند عالم است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رمضان بهار ذکر و توجه به یاد خداوند عالم است


عضو شورای اسلامی شهر کرج از ماه مبارک رمضان به عنوان فرصتی برای تزکیه نفس و تقویت ایمان یاد کرد و با تاکید بر اینکه روند خدمت رسانی در این ایام نورانی باید توام با نشاط و شادابی افزون تر باشد، گفت: رمضان بهار ذکر و توجه به یاد خداوند عالم است.
مریم قهرمانی با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان ماه تولد قرآن کریم است و پروردگار عالم در این ماه آیات نورانی قرآن مجید را بر قلب نازنین حضرت ختمی مرتبت محمد (ص) نازل فرمود، اظهار داشت: رمضان فرصتی برای خودسازی و ایستادن در برابر وسوسه های نفسانی و شیطانی است تا از گذر طاعت و اطاعت حق تعالی، انسان مراحل کمال معنوی را طی کند. رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر کرج ادامه داد: شایسته است در این ماه مبارک که تحمل گرسنگی و تشنگی موجب همدردی بیشتر با نیازمندان می شود، یادی از فقراء بکنیم و با گستراندن سفره مهربانی، ویژگی های ناب انسانی و اخلاقی را در اعمال خویش متجلی کنیم. قهرمانی بیان کرد: کاهش آمار آسیب ها و بزه های اجتماعی در ماه مبارک رمضان نشانگر عمق باوردهای دینی ملت ایران است که پیروی از فرامین حضرت حق تعالی را بر هر فعل دیگر مقدم می دانند و قطعا پاداش و اجر آنان نزد خداوند محفوظ است.
وی ادامه داد: اکنون چشم جهانیان در ماه مبارک رمضان به اعمال و رفتار مسلمانان جهان دوخته شده است و باید با نمایشی از بهترین اعمال و کردار، میزان پایبندی خویش به دستورات دینی و ارزش های اسلامی را اثبات کنیم. به گفته رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر کرج، در ماه رمضان درهای رحمت و برکت الهی به روی تمامی مومنین باز و فرصتی مناسب برای جمع کردن توشه سفر آخرت است. عضو پارلمان شهری کرج در پایان اظهار داشت: در این ایام با عظمت بندگان به میهمانی خدا رفته و ضمن نزدیکتر شدن به معبود خویش از شیاطین بریده و دور می شوند و از این رو است که در این ایام با فضیلت گناهان و اعمال خلاف به شدت کاهش می یابد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود