10 تیر 1393
شماره خبر: 125075

پاکسازی معابر و جمع آوری نخاله ها از سطح منطقه 6

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پاکسازی معابر و جمع آوری نخاله ها از سطح منطقه 6


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از اجرای طرح پاکسازی زباله ها و نخاله های ساختمانی و جمع آوری شاخ و برگ در معابر سطح منطقه خبر داد.
عباس حق محمدلو از اجرای طرح پاکسازی زباله ها و نخاله های ساختمانی و جمع آوری شاخ و برگ درختان در معابر سطح منطقه خبر داد. وی اظهار داشت: این طرح در راستای پاکسازی و نظافت منطقه و ایجاد نمای زیبای شهری جمع آوری و پاکسازی نخاله های سطح منطقه اجرا شد. حق محمدلو بیان کرد: در اجرای این طرح، رفت و روب معابر سطح منطقه و تسطیح زمینهای بایر همچنین پاکسازی پوسترهای تبلیغاتی و نصب و نظافت سطل های زباله در انجام می شود. این مسئول رفع آب گرفتگی و تعمیر دریچه ها و پلهای سطح منطقه خبر داد و افزود: لایروبی جویها و کانالهای سطح منطقه و مخلوط ریزی چاله های ایجاد شده در سطح معابر از دیگر موارد اجرا شده در این طرح می باشد. حق محمدلو ایجاد بهداشت شهروندی در سطح شهر را از وظایف اصلی مدیریت شهری ذکر کرد و گفت: پاکسازی و تنظیف معابر در راستای ایجاد سلامت شهروندان و آسایش و رفاه آنهاست که مدیریت شهری از هیچ تلاشی برای ایجاد این مهم دریغ نخواهد نمود. وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح ها در مناطق مختلف شهر با رویکرد بهداشت و سلامت شهروندی رضایت شهروندان را جلب نموده و شاهد شهری پاک و نظیف باشیم.
اعلام تذكر به صاحبان ساختمانهايي كه اقدام به ريختن نخاله مي كنند
حق محمدلو ادامه داد: در اين زمينه برخي از افراد هنگام احداث ساختمان، اقدام به ريختن نخاله هاي ساختماني در معابر و ايجاد اختلال در عبور و مرور و تردد وسايل نقليه و شهروندان مي كنند که در راستای اجرای اين طرح تمامي نخاله ها جمع آوري و به افراد متخلف نیز تذكر داده شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود