23 تیر 1393
شماره خبر: 125801

لزوم کسب درآمدهای پایدار

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لزوم کسب درآمدهای پایدار


علی ترکاشوند، شهردار کرج با حضور در کارخانه آسفالت و محل آزمایشگاه سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از فعالیت ها و دستاوردهای این کارخانه در حوزه های مختلف بازدید کرد.
علی ترکاشوند طی این بازدید و با تبعیت از مدیریت جهادی مد نظر رهبر انقلاب، از بخشهای مختلف کارخانه آسفالت و آزمایشگاه سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج بازدید کردند. وی، فعالیت آزمایشگاه و کارخانه آسفالت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج را مثبت و کارآمد خواند و گفت: با توجه به وسعت جغرافیایی کرج و رشد جمعیتی که کرج با آن مواجه است و جمعیت بالغ بر یک میلیون و 800 هزار نفر، نیازمند فراهم آوردن زیرساخت ها و بسترها در کرج هستیم که با این تفاسیر اقدامات خوبی از سوی سازمان عمران و نوسازی به عنوان متولی عمران در شهر در حال انجام است. ترکاشوند با یادآوری عملکرد شهرداری در حوزه آسفالت پیش از راه اندازی کارخانه آسفالت، بیان کرد: فعالیت این کارخانه ضمن برداشتن هزینه مضاعف از دوش شهرداری، روند اجرای طرح های عمرانی با محوریت آسفالت را افزایش داده است.
لزوم تجهیز سازمان به معدن شن و ماسه در راستای کسب درآمدهای پایدار اقتصادی
وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به مصارف بالای بتن، شن و ماسه و جداول در پروژه های عمرانی شهرداری، لازم است که امکان سنجی احداث معدن شن و کارخانه های مربوطه در دستور کار قرار گیرد و به دور از حواشی و فشارهای جانبی، در مسیر کسب درآمدهای پایدار حرکت کند. این مسئول با تاکید بر بازاریابی و فروش محصولات کارخانه آسفالت به شهرداری های استان البرز و حتی استانهای همجوار بیان کرد: در این صورت، سرمایه گذاری و تامین نقدینگی احداث فاز دوم کارخانه آسفالت دارای توجیه اقتصادی خواهد بود و به عنوان یک سرمایه مولد، سودآوری بالایی برای شهرمان به دنبال خواهد داشت. شهردار کرج، ضمن تقدیر از عملكرد مدیریت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج،حوزه اجرائیات سازمان و مدیریت کارخانه آسفالت سازمان بر لزوم تجهیز سازمان به معدن شن و ماسه در راستای کسب درآمدهای پایدار اقتصادی تاکید کرد.
لزوم پرداخت مطالبات به سازمان
در ادامه این بازدید مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شهردار، عضو و رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهري، شهرسازي و سيماي شهري شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که همواره سازمان با آن مواجه بوده است، بدهی مناطق به سازمان می باشد که به منظور ارائه روند تولید آسفالت پرداخت آن ضروری و نیازمند اتخاذ تمهیدات لازم می باشد. وی در خصوص آزمایشگاه سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج نیز اظهار داشت: با توجه به تجهیزات کامل آزمایشات خاک و بتن ، آسفالت ، سیمان و قیر و آهک و حتی مجموعه ای از مخلوط کن های لازم برای تهیه طرح اختلاط مخلوطهای بتنی و آسفالت و ... و توانمندیهای آزمایشگاه این سازمان می توان از این آزمایشگاه به عنوان مجهزترین آزمایشگاه در ارتباط با کنترلهای کیفی مصالح و اجرا و آزمایشات در بخشهای مختلف قلمداد کرد. علی سلطانی مقدم با اشاره به نياز برخورداري شهر از معابر و خيابانهاي مسطح و استاندارد، عملكرد کارخانه آسفالت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج را در تحقق اين هدف پراهميت برشمرد و عملکرد مدیریت کارخانه و پرسنل این مجموعه و حوزه اجرایی سازمان را مطلوب و قابل تقدیر ارزیابی کرد. وی، با اشاره به روند صعودی میزان تولید آسفالت از طریق این کارخانه، عملکرد کارخانه آسفالت شهرداری را مثبت ارزیابی کرد و افزود: اراده و اهتمام مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر، شهرداری و فعالیت مستمر و مطلوب کارخانه آسفالت سازمان زمینه ساز تحقق این مهم شده است. مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، تاکید کرد: در کنار بهبود کمیت، ارتقای کیفیت و سرعت بخشیدن به اجرای این طرح در معابر با توجه به اولویت‌بندی موضوعی است که باید مدنظر قرار گرفته و از سوی تمام مناطق عملیاتی شود. این مسئول با یادآوری عملکرد شهرداری در حوزه آسفالت پیش از راه اندازی کارخانه آسفالت، بیان کرد: فعالیت این کارخانه ضمن برداشتن هزینه مضاعف از دوش شهرداری، روند اجرای طرح های عمرانی با محوریت آسفالت را افزایش داده است. وی در ادامه خاطرنشان کرد: اقدامات حوزه آسفالت و ساماندهی معابر طی سال های اخیر بسیار ملموس و مشهود بوده و با سالهای قبل قابل مقایسه نیست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود