23 تیر 1393
شماره خبر: 125814

آتش از گاز آشپزخانه شعله ور شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آتش از گاز آشپزخانه شعله ور شد


بی احتیاطی و عدم توجه لازم به نکات ایمنی همچون طعمه ای شهروندان کرجی را در دام حوادث گرفتار کرد؛ دو فقره آتش سوزی در واحد مسکونی و خودروی سواری پیکان تنها بخشی از دلهره شهر در دو روز گذشته است.
آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری پیکان در گلزار غربی پای آتش نشانان را به میان کشید و با توجه به امکان انفجار خودرو، نیروهای امدادی از دو ایستگاه 109 و 110 آتش نشانی کرج خود را به پارکینگ جنوبی مترو یعنی محل استقرار خودروها بدون حضور سرنشین و امکان سرایت آتش به آنها رساندند. در این حادثه، خودروی سواری پیکان بنا بر دلایل در دست بررسی از ناحیه اتاق طعمه حریق شده بود و آتش به سمت فنی و موتور خودرو در حال حرکت بود که با سرعت عمل آتش نشانان و انجام اقدامات لازم، زبانه های آتش فروکش کرد.
آتش از گاز آشپزخانه شعله ور شد
در خبری دیگر، شعله های زرد و نارنجی آتش از ناحیه گاز آشپزخانه وارد واحد مسکونی شد و اهالی خانه را غافلگیر کرد. در این حادثه، اهالی خیابان چمران حصارک بالا با مشاهده شعله های آتش بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی کرج را در جریان حادثه گذاشتند و از آنان برای اطفای حریق امداد طلبیدند. نیروهای عملیاتی ایستگاه 109 آتش نشانی با حضور در محل حریق، ضمن تخلیه کامل ساختمان مقدمات لازم برای آغاز عملیات امداد و نجات را آغاز کردند. آتش نشانان با استفاده از انواع تجهیزات اطفای حریق و با رعایت نکات ایمنی نسبت به خاموش سازی حریق اقدام کردند و سپس اقدامات لازم برای تخلیه واحد مسکونی از دود و غبار صورت گرفت. آتش نشانان در پایان نکات ایمنی را به ساکنان گوشزد کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود