11 آبان 1391
شماره خبر: 14291

اتوماسیون اداری شهرسازی رونمایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اتوماسیون اداری شهرسازی رونمایی شد

سپیدار آنلاین: در آیین پنجمین نشست آموزشی طرح کوثر که هم اکنون در جزیره قشم در حال برگزاری است از اتوماسیون اداری شهرسازی رونمایی شد.
معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج در پنجمین نشست آموزشی طرح کوثر گفت: بهره گیری از اتوماسیون اداری شهرسازی با توجه به حجم گسترده فعالیت های این حوزه از مهمترین اولویت های حوزه شهرسازی به شمار می رود. غلامرضا احمدی بیداخویدی، پاسخگویی به مراجعین این حوزه را مهم ارزیابی کرد و افزود: اساس و مبنای برنامه ها و سیاست های تدوین شده حوزه شهر سازی، پاسخگویی به نیاز شهروندان و مراجعین است. وی ادامه داد: اتوماسیون اداری شهرسازی نیز با هدف جلب مراجعین به حوزه شهرسازی و جلوگیری از اتلاف زمان شهروندان طراحی و اجرایی می شود. این مسئول با تاکید بر لزوم استفادها ز سیستم انوماسیون اداری، بیان کرد: با توجه به اینکه حجم مکاتبات اداري، گردش نامه ها و اسناد در سازمانها و مؤسسات اداري بسیار بالا می باشد، وجود یک سیستم مناسب به منظور انجام آسان مکاتبات اداري امری ضروری است.
بیداخویدی تاکید کرد: در غیر اینصورت، استفاده از سیستم های سنتی با توجه به گستردگی کاری تنها موجب اتلاف زمان، صرف انرژي بیشتر، افزایش هزینه ها و در نتیجه غیر بهره ور شدن سازمان می شود. وی اظهارداشت: تنها استفاده از سیستمی مناسب و سریع اداري می تواند ضمن کاهش حجم عمده اي از نیازهای شهروندان ، باعث صرفه جویی اقتصادي همچنین افزایش بهره وري شود.
بهره گیری از بسترهای فناوری در پاسخگویی به شهروندان
معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج، بهره گیری از بسترهای فناوری در پاسخگویی به شهروندان را امری ضروری دانست و افزود: این مهم در استفاده از سیستم اتوماسون اداری به نحو مطلوبی محقق می شود. بیداخویدی بابیان اینکه، توسعه و بهره وری در صدر اهداف حوزه شهرسازی قرار داد، اظهارداشت: با توسعه فناوری و اطلاعات می‌توان زمینه ایجاد رفاه شهروندی را به نحو اثرگذاری فراهم کرد. وی با اشاره به اجرای طرح کوثر بابیان اینکه، آموزش دوره های شهرسازی زمینه ساز هدایت و توسعه است، گفت: برگزاری این دوره ها ضمن تحول و ارتقاء کیفی آموزش تخصصی شهرسازی موجب توسعه فنی و علمی شهرسازی در جهت همگامی با رشد و تحول شهری می شود. بیداخویدی با تاکید بر ارتقاء آگاهی علمی، فنی در سطح آموزش های شهرسازی اظهارداشت: این دوره ها قدرت اجرایی طرح های تعریف شده برای توسعه شهری افزایش می دهد. وی عنوان کرد: برگزاری طرح کوثر نیز زمینه های پاسخگویی به موقع و سریع به شهروندان را مهیا می کند ضمن آنکه، این مهم تکریم ارباب رجوع را ممکن می سازد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود