31 تیر 1393
شماره خبر: 126256

سازمان عمران متولی خط کشی معابر شهر کمالشهر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سازمان عمران متولی خط کشی معابر شهر کمالشهر شد


با عقد قراردادی ما بین مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج و شهردار کمالشهر،سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج متولی خط کشی معابر کمالشهر شد.
مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج گفت: با توجه به مساله ایمنی در تردد و جلوگیری از تصادفات و رعایت اصول مهندسی ترافیکی در طرحهای درون شهری، طی عقد قراردادی با شهردار کمالشهر، این سازمان عهده دار خط کشی معابر کمالشهر شد. علی سلطانی مقدم با بیان اینکه یکی از علل بسیار شایع در تصادفات شهری، عدم رعایت اصول مهندسی ترافیکی می باشد، افزود: به همین منظور و در راستای افزایش ضریب ایمنی رانندگان و کانالیزه نمودن ترافیک شهری و غلبه بر عدم دید در تاریکی و افزایش قابلیت دید رانندگان با عقد این قرارداد خیابانها و شریانهای اصلی شهر کمالشهر نیز از این ویژگی بهره مند می شوند. وی هدف از اجرای خط کشی در سطح معابر این منطقه را در راستای اجرای مفاد قوانین راهنمایی و رانندگی و بالا بردن ضريب ایمنی رانندگان در هنگام رانندگی برشمرد. این مسئول گفت: امیدواریم بتوانیم با اجرای چنین طرحهایی در کاهش هر چه بیشتر تلفات انسانی و مادي رانندگی قدمهای موثری برداریم. مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، با بیان اینکه خط کشی خیابان جزو مبلمان شهری محسوب می‌شود که عامل مهمی در نظم ترافیکی و کاهش تصادفات و آلودگی دیداری دارد، ادامه داد:‌ به منظور افزایش ضریب ایمنی، تسریع و سهولت در تردد خودروها این امر محقق شد.
سلطانی مقدم اظهار داشت: عملیات خط کشی این معابر با یک دستگاه ایرلس مدرن (دستگاه مخصوص خط کشی ) انجام می شود. این مسئول با بیان اینکه خط کشی معابر یکی از اقدامات اصلی این سازمان در راستای ایمنی و نظم دهی به ترافیک شهر است، تاکید کرد: خط کشی مسیرهای مذکور توسط عوامل امانی واحد پشتیبانی و حمل و نقل و ترافیک سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج انجام می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود