1 مرداد 1393
شماره خبر: 126324

اجرای عملیات رنگ آمیزی دیواری در منطقه 7 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای عملیات رنگ آمیزی دیواری در منطقه 7 کرج


معاون خدمات شهر منطقه 7 شهرداری کرج از اجرای عملیات رنگ آمیزی دیواری در منطقه خبر داد و گفت: این عملیات در عرشه پل رجایی صورت گرفته است.
علی کاظمی مساحت عملیات رنگ آمیزی دیواری در منطقه 7 را 730 متر ذکر و عنوان کرد: این مهم با هدف زیباسازی مبلمان شهری انجام شده است. این مسئول انجام عملیات رنگ‏ آمیزی و زیباسازی مبلمان شهری در منطقه 7 را در راستای خدمت‏ رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان دانست و اظهار داشت: عملیات رنگ‏ آمیزی مبلمان شهری و نقاشی دیواری در سطح منطقه به صورت رنگ آمیزی دیواری در باغستان، دیوار زندان رجایی شهر ، نرده‏ های عرشه پل رجایی شهر، دیوار های خیابان های واقع در حیدرآباد و... اجرایی شده است. معاون خدمات شهر منطقه 7 شهرداری کرج متراژ عملیات مذکور در باغستان و زندان رجایی شهر و خیابان شهید فرشید فر در حیدرآباد را 550 متر مربع عنوان کرد .
وی رنگ آمیزی نرده های عرشه پل رجایی شهر را از دیگر اقدامات اجرایی در منطقه بیان کرد و با اشاره به اینکه این عملیات در راستای برنامه های مهم خدمات شهری منطقه صورت گرفته است، اظهار داشت: عملیات فوق در تیر ماه آغاز شده و هم ‏اکنون نیز ادامه دارد. در پایان کاظمی با اشاره به نقش مثبت مبلمان شهری در خدمت ‏رسانی به شهروندان عنوان کرد: این مهم در حفظ هویت و زیبایی سیمای شهری و تقویت روحیه نشاط شهروندان از اولویت بالایی برخوردار است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود