21 خرداد 1393
شماره خبر: 123753

اجرای طرح رنگ آمیزی دیواری در منطقه 7 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرح رنگ آمیزی دیواری در منطقه 7 کرج


معاون خدمات شهر منطقه 7 شهرداری کرج از اجرای عملیات رنگ آمیزی دیواری در منطقه خبر داد و افزود: این عملیات به مساحت بیش از 500 متر مربع اجرایی شده است.
علی کاظمی اجرای پروژه های شهری را با هدف ارتقاء سطح بهداشت محیط ذکر و عنوان کرد: استفاده از مشارکت های مردمی نقش بسزایی در اجرای بهتر خدمت رسانی دارد.
این مسئول رسیدن به شهری سالم، پاک و سبز را از آرزوهای شهروندان دانست و افزود: منطقه 7 شهرداری کرج در صدد اجرای طرح ها و برنامه هایی جهت رفاه شهروندان است.
وی جمع آوری تمام تابلوها و برچسب های تبلیغاتی غیر مجاز در سطح منطقه را از دیگر اقدامات نام برد و افزود: در راستای طرح ساماندهی، پاکسازی خیابان حیدرآباد بالغ بر 55 مورد در خرداد ماه انجام شده و هم اکنون نیز ادامه دارد. وی اضافه کرد: تعویض 61 مورد پرچم های فرسوده در محدوده پل سه راه رجایی شهر، فلکه اول، میدان توحید، شهرداری منطقه 7 و پارک نرگس از دیگر اقدامات عوامل خدمات شهر منطقه در چند روز گذشته بود که می توان به آن اشاره کرد. این مسئول در پایان از ادامه رنگ آمیزی و اجرای نقاشی دیواری در ابتدای خیابان ابوذر حیدرآباد خبر داد و افزود: عوامل واحد زیباسازی منطقه هم اکنون در محل مورد نظر مشغول به رنگ آمیزی دیواری هستند که طی چند روز آینده به پایان خواهد رسید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود