5 مرداد 1393
شماره خبر: 126593

بسیجیان حافظ آرمان امام و انقلاب هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بسیجیان حافظ آرمان امام و انقلاب هستند


شهردار کرج با بیان اینکه بسیجیان حافظان آرمان امام و انقلاب هستند، گفت: مسئولیت خطیر حفظ این میراث گرانبها بر عهده بسیجیان است و تمام امور منشعب از همین امر می باشد.
علی ترکاشوند در اولین نشست بسیجیان شهرداری کرج با فرمانده جدید حوزه 8 بسیج سیدالشهدا(ع) با خیرمقدم به فرمانده جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران از زحمات سرهنگ مردانی فرمانده پیشین این حوزه قدردانی کرد. علی ترکاشوند با اشاره به قرار گرفتن در واپسین لحظات و روزهای ماه مبارک رمضان این دقایق را فرصتی ناب برای بهره مندی از فضائل و معنویات دانست. وی در ادامه با بیان احادیثی از امامان در خصوص خدمتگزاری به مردم این امر را توفیقی بزرگ برای مسئولان دانست و گفت: در نظام جمهوری اسلامی خدمت در هر لباسی مقدس است و اگر با این نگاه به مسائل بنگریم هر جا که باشیم اثرگذار خواهیم بود.
جایگاه ها فرصتی برای خدمتگزاری به مردم هستند
این مسئول با بیان اینکه پست و جایگاه فقط فرصتی برای خدمت رسانی به خلق خداست این مهم را نیازمند توجه بیشتر دانست و گفت: تمام تلاشها و اهداف باید برای خدمت رسانی به خلق خدا باشد و همه باید برای تحقق این مهم تلاش کنند. ترکاشوند در ادامه بسیج را حافظ آرمانهای امام و انقلاب عنوان کرد و گفت: مسئولیت خطیر حفظ این میراث گرانبها بر عهده بسیجیان است و تمام امور منشعب از همین امر می باشد. شهردار کرج با بیان اینکه بسیجی بودن سند افتخار ماست، عنوان کرد: بنده به عنوان سربازی کوچک در این نظام در خدمت این حوزه و بسیجیان هستم و آمادگی مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری را برای تعامل هر چه بیشتر با سپاه استان اعلام می کنم. این مسئول تاکید کرد: به طور قطع همکاری و تعامل سپاه استان با شهرداری می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف و حتی در مباحث عمرانی و خدماتی تاثیرگذار باشد. در ابتدای این نشست حمیدرضا ابوالحسنی عضو شورای شهر کرج نیز در سخنانی با آرزوی قبولی طاعات و تبریک فرا رسیدن عید فطر روزهای پایانی این ماه مبارک را فرصتی برای نیایش و دعا خواند و از حاضران خواست در حق یکدیگر دعا کنند. وی همچنین با تبریک انتصاب فرمانده جدید حوزه 8 بسیج سیدالشهدای شهرداری کرج از خدمات سرهنگ پایدار رمضان مردانی در طول دوران تصدی مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود