14 مرداد 1393
شماره خبر: 126868

تفاهم نامه بکارگیری بتن استاندارد در ساخت و سازهای شهری امضا شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تفاهم نامه بکارگیری بتن استاندارد در ساخت و سازهای شهری امضا شد


معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج از امضای تفاهم نامه همکاری و هماهنگی در بکارگیری بتن و فرآورده های بتنی استاندار در ساخت و ساز شهری کرج خبرداد.
احدالله احمدی پرگو با اعلام این خبر افزود: این تفاهم نامه فی مابین شهرداری کرج اداره کل استاندارد و انجمن بتن استان البرز امضا شد. وی تاکید کرد: بر اساس اعلام معاونت معماری و شهرسازی شهرداری کرج استفاده از بتن آماده و استاندارد در ساخت و سازهای شهری کرج برای سازندگان الزامی می باشد. احمدی با اشاره به نقش مصالح ساختمانی به ویژه بتن در افزایش کیفیت، استحکام و ایمن سازی ساختمان ها گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرایی نمودن مصوبه هیئت وزیران و تصویب و ابلاغ آیین نامه اجرایی استفاده از مصالح و فرآورده های ساختمانی استاندارد از سوی استانداری البرز پیگیری و امضا شد. وی اظهارداشت: در راستای اجرای این مهم جلسات متعدد کارشناسی نیز برگزار شد و در نهایت نیز این جلسات منتهی به امضای تفاهم نامه الزام استفاده از بتن آماده استاندارد در ساخت و ساز شهری شد. احمدی بیان کرد: این تفاهم نامه فی مابین شهرداری کرج، اداره کل استاندارد و انجمن صنفی تولیدکنندگان بتن آماده و قطعات بتنی استاندارد منعقد شد.
الزام استفاده از بتن استاندار برای سازندگان
معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج با تاکید بر الزام استفاده از بتن استاندارد برای سازندگان گفت: تمام متقاضیان صدور پروانه ساختمانی اعم از اسکلت بتنی و فلزی که پروانه ساختمانی دریافت می کنند ملزم به تهیه و استفاده بتن آماده استاندارد از شرکت های دارای مجوز از اداره کل استاندارد ایران هستند. احمدی افزود: صدور پایانکار نیز با ارائه گواهی تضمین کیفیت بتن صورت می گیرد. وی اظهارداشت: حسن نظارت بر اجرای این طرح برعهده مدیران مناطق است و کنترل های لازم نیز توسط منطقه و با نظارت عالی معاونت معماری و شهرسازی شهرداری کرج همچنین همکاری اداره کل استاندارد و انجمن صنفی تولید کنندگان بتن آماده و قطعات بتنی استاندارد استان البرز انجام می گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود