13 مهر 1391
شماره خبر: 12688

فرهنگسرای طبیعت پذیرای علاقه مندان به علم نجوم است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

فرهنگسرای طبیعت پذیرای علاقه مندان به علم نجوم است

سپیدار آنلاین: مدیر اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج از برگزاری همایش نجوم با حضور نخبگان و اساتید دانشگاه نجوم در فرهنگسرای طبیعت کرج خبر داد.
محسن برجی با اعلام این خبر افزود: برنامه ها و همایش هایی که در این فرهنگسرا برگزار می شود، همواره با استقبال شمار زيادي از شهروندان كرجي مواجه بوده است. این مسئول با بیان اینکه ترويج علم نجوم و ستاره شناسي یکی از ضروریات است، افزود: حاصل كار این همایش در فرهنگسرای طبیعت، این است که بازديد كننده را براي مدت كوتاهي از ازدحام و آلودگي شهري جدا كرده و در تخيل به آسمان شب هاي پرستاره روستاها و مناطق كويري ببرد و او را در مقياس كوچكي با جهان وسيع آفرينش آشنا مي سازد.
وجود فضاهای نمایشگاهی در مرکز فرهنگسرای طبیعت
برجی در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر فضای آموزشی در این مرکز، این فرهنگسرا مجهز به فضاهای نمایشگاهی است. وی افزود: این مراکز برای افرادی که در شبهای رصدی حضور دارند؛ پس از رصد ستارگان در محل اجتماعات گرد هم آمده و با نشست های علمی به بحث می پردازند و سپس از فضاهای مختلف نمایشگاهی بازدید و بهره مند می شود. این مسئول در ادامه به فضاهای موجود نمایشگاهی در این مرکز اشاره کرد و افزود: این همایش توسط دکتر وصالی از اساتید و نخبگان دانشگاهی فردا ساعت 10 صبح در محل این فرهنگسرا برگزار می شود. وی افزود: برگزاری دوره های مختلف نجوم در مركز فرهنگسرای طبیعت شهرداری کرج ضمن غني سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نقش مهمی در آشنایی شرکت کنندگان با علم نجوم دارد. علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این همایش در محل فرهنگسرای طبیعت واقع در پارک شهید چمران مراجعه کنند.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود