20 خرداد 1391
شماره خبر: 7742

آغاز ثبت نام دوره های تخصصی طب سنتی در فرهنگسرای طبیعت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آغاز ثبت نام دوره های تخصصی طب سنتی در فرهنگسرای طبیعت

سپیدار آنلاین: مدیر فرهنگسرای طبیعت شهرداری کرج از آغاز دوره های تخصصی طب سنتی برای ثبت نام ترم زمستان در این فرهنگسرا خبر داد.
مهدی جمشیدی افزود: دوره های آموزشی شامل دوره های جامع و مقدماتی طب سنتی با همکاری موسسه تحقیقات حجامت کشور در خصوص مباحث خاص گیاهان دارویی و درمانی برگزار می شود. وی افزود: این فرهنگسرا علاوه بر برگزاری این کلاسها دوره هایی را در زمینه کشاورزی از جمله گیاهان دارویی، باغبانی، طراحی فضای سبز، پرورش گلهای آپارتمانی، پرورش قارچ، پرورش ماهی قزل آلا، آموزش زنبورداری و ... را برگزار می کند.
استقبال شهروندان در ترم بهاره بی نظیر بود
جمشیدی عنوان کرد: همچنین در این فرهنگسرا دوره های کوتاه مدت آموزشی سبزی کاری، تراریوم، بن سای، آلوئه ورا خاص علاقه مندان ارائه می شود که در ترم بهاره نسبت به دوره های گذشته شاهد استقبال بیش از پیش شهروندان در این فرهنگسرا بودیم. این مسئول ادامه داد: این دوره های 44 ساعته، هفته ای یک روز به مدت چهار ساعت برگزار می شود که به طور میانگین این دوره ها دو ماه و نیم به طول می انجامد. وی یادآور شد: این فرهنگسرا در ضلع غربی پارک چمران واقع شده و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 11-2241510 3 بگیرند.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود