19 مرداد 1393
شماره خبر: 127083

جلسه هماهنگی مدیران عامل متولی برپایی نمایشگاه گل و گیاه برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جلسه هماهنگی مدیران عامل متولی برپایی نمایشگاه گل و گیاه برگزار شد


مدیران عامل سازمان های پارک ها و فضای سبز، زیباسازی، فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج امروز در محل سازمان پارک ها گرد هم آمده و با بررسی مقدمات برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه گل و گیاه سال 93، فضایی متفاوت را برای برپایی این نمایشگاه رقم زدند.
سازمان پارک ها و فضای سبز کرج امسال با تدبیر مدیرعامل این سازمان برگزاری نمایشگاه گل و گیاه را در تعاملی مثبت و همسو با اهداف کلان مدیریت شهری، به سمت حرکت های یکپارچه سوق داده و برپایی جلسه ای با حضور مدیران عامل سازمان های مذکور را با این هدف صورت داده است. بر این اساس در جلسه ای که صبح امروز برگزار شد مدیران راهکارهای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه را مورد بررسی قرار داده و مقرر شد هر سازمان به تناسب وظیفه خویش، به ایفای نقش در مراحل برپایی نمایشگاه بپردازند. وی با تاکید بر اینکه تغییر فضای پارک چمران و تبدیل این پارک بزرگ از محیطی مخروب و مستعد آسیب های اجتماعی به محیطی مفرح و زیبا که امکان ارائه و انجام فعالیت های گسترده را داشته باشد، اقدامی بود که از سوی شهرداری کرج و بخصوص سازمان پارک ها صورت گرفت و توانست از این فضا امکانی ارزشمند برای شهر بسازد. سعیدی خاطرنشان کرد: به همین دلیل بهره گیری از این ظرفیت برای برگزاری نمایشگاه، به رغم مشکلاتی که بخصوص از حیث ترافیکی در منطقه وجود دارد، بسیار شایسته است. مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج در خصوص این جلسه نیز گفت: برپایی نمایشگاه گل و گیاه فرصتی مغتنم برای برجسته کردن آموزه های فرهنگی بخصوص فرهنگ شهروندی است و بازدیدکنندگان می توانند از این رهگذر استفاده شایسته ای در ارتقای اتمسفر فرهنگی شهر ببرند.
تجهیز مسیر حرکت بازدیدکنندگان به امکانات ورزشی
حسین سعیدی سیرایی با بیان اینکه سازمان فرهنگی ورزشی با تدارک برنامه های متنوع و ویژه ای در این آیین حضور خواهد یافت، به بیان تعدادی از برنامه های در نظر گرفته شده به این منظور پرداخت و گفت: خواهیم کوشید طی این نمایشگاه به دو حیطه و وظیفه اصلی سازمان در بخش های فرهنگی و ورزشی بپردازیم. سعیدی اذعان داشت: نصب و تعبیه امکانات ورزشی سبک نظیر دارت و میز پینگ پنگ در مسیر باغ گلها برای اینکه شهروندان و بازدیدکنندگان امکان استفاده از امکانات فوق در حاشیه نمایشگاه را داشته باشند از برنامه های ما در زمینه ورزش برای ایام برگزاری نمایشگاه است. مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی، برپایی غرفه حجاب و عفاف در کنار برگزاری جشن های شاد در روزهای برگزاری نمایشگاه را نیز از فعالیت ها و برنامه های سازمان فرهنگی در آن ایام دانست. وی در پایان اضافه کرد: در این مراسم ضمن ارائه آموزش های شهروندی، با دعوت از خوانندگان و گروه های موسیقی، می کوشیم لحظاتی شاد را برای بازدیدکنندگان رقم بزنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود