21 مرداد 1393
شماره خبر: 127240

اتمام عملیات جدول گذاری باغچه های بلوار شهید تهرانی مقدم وآسفالت خیابانهای منطقه 10

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اتمام عملیات جدول گذاری باغچه های بلوار شهید تهرانی مقدم وآسفالت خیابانهای منطقه 10


مدیر منطقه 10 شهرداری کرج از اتمام عملیات بهسازی و جدول گذاری باغچه های بلوار شهید تهرانی مقدم و آسفالت خیابانهای گلستان 18، شهید عباسی و پریسای شرقی در شهرک وحدت خبر داد.
فرج الله ایلیات افزود: بلوار شهید تهرانی مقدم یکی از مسیر های مهم پازل ترافیکی جنوب به شمال کرج است که سهم قابل توجه ای در انتقال ترافیکی شهروندان از جنوب به شمال و بالعکس دارد و نقش ملموسی نیز در کاهش ترافیک مسیر اصلی فردیس به اتوبان تهران - کرج ایفاء می کند. وی ادامه داد: 13 هزار و 260 متر مربع تخریب کلی آسفالت پیشین، سه هزار و 771 متر مکعب خاکبرداری، هزار و 652 متر مکعب تهیه و اجرای مصالح زیر اساس و 3 هزار و 500 تن آسفالت ریزی در مساحتی به طول هزار و 500 متر و عرض 9.5 متر از اقدامات این منطقه در اجرای فاز اول این بلوار و عملیات برداشت آسفالت قدیمی، زیرسازی و روکش آسفالت در مساحتی بالغ بر 12 هزار متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال در فاز دوم این بلواربه مرحله اجراء درآمد. وی ضمن اشاره به اتمام بهسازی (جدول گذاری) باغچه های بلوار شهید تهرانی مقدم به طول هزار و 600 متر گفت: امیدواریم با بهسازی و بازسازی معابر اصلی و فرعی منطقه بتوانیم در راه خدمت رسانی به همشهریان در حیطه عمرانی و فضای سبز گامهای موثر و مفیدی برداریم.
اتمام عملیات جدول گذاری و بهسازی آسفالت خیابان شهید عباسی شرقی در شهرك شهید درخشان
ایلیات افزود: براساس برنامه ریزی های بعمل آمده بعد از اتمام عملیات جدول گذاری خیابان شهید درخشان (خیابان اصلی شهرک منظریه) جدول گذاری خیابان شهید داود عباسی شرقی از خیابانهای فرعی منشعب به این خیابان بطول 500 متر و ظرف کمتر از 20 روز به اتمام و مورد بهره برداری قرار گرفت. وی ضمن بیان این مطلب که شهرک شهید درخشان یکی از معابر مهم منطقه است که به دلیل ساخت و سازهای متعدد و فراوان شکل و ساختار قدیمی آن از بین رفته بود که با همت و تلاش شبانه روزی همکاران در واحد عمران اصلاح هندسی و بهسازی آسفالت این معبر مهم به اتمام رسید، عنوان کرد: بعد از اتمام عملیات جدول گذاری خیابان شهید داود عباسی شرقی ، پیاده رو سازی و بهسازی فضای سبز شهرک شهید درخشان در دستور کار این واحد قرار گرفته است.
اتمام عملیات جدولگذاری،تراش و روكش آسفالت خیابان گلستان 18 جاده ملارد
مدیر منطقه 10 شهرداری کرج از اتمام عملیات جدولگذاری، تراش و روکش آسفالت در خیابان گلستان 18 واقع در جاده ملارد خبر داد. ایلیات افزود: در راستای طرح جهادی بهسازی و بازسازی معابر اصلی و فرعی منطقه، عملیات جدول گذاری، تراش و روکش آسفالت خیابان گلستان 18 واقع در جاده ملارد به طول 500 متر و با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال در کمترین مدت زمانی به اتمام و مورد بهره برداری همشهریان محترم قرار گرفت. وی ضمن بیان این مطلب که یکی از اهدافی که اداره عمران این منطقه از سال 1392 آغاز و در سال 1393 به قوت و جدیت بیشتری در حال انجام است، ارائه خدمات مناسب تر به همشهریان در حیطه فعالیتهای عمرانی است و اظهار امیدواری کرد تا ده روز آینده جمع آوری نهر قدیمی خیابان سعدی آغاز و عملیات جدول گذاری کانیوو این خیابان به طول 3 کیلومتر به مرحله اجراء در می آید.
اتمام عملیات روكش آسفالت معابر فرعی خیابان پریسای شرقی در شهرك وحدت
مدیر منطقه 10 شهرداری کرج از اتمام عملیات روکش آسفالت معابر فرعی خیابان پریسای شرقی واقع در شهرک وحدت خبر داد و افزود: هدف از اجرای این پروژه ها رسیدن به شاخص های استاندارد رشد و توسعه منطقه و در نهایت رشد شهری می باشد. مدیر منطقه 10 شهرداری کرج، برنامه ریزی جهت تعریف و اجرای این پروژه را در راستای مطالبات شهروندان در جلسات دیدار مردمی دانست و با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پس از طرح موضوع از سوی شهروندان و انجام بازدیدهای میدانی، عملیات روکش آسفالت معابر فرعی خیابان پریسای شرقی به مساحت هزار و 600 متر مربع از اواسط تیرماه سال جاری آغاز و ظرف مدت کمتر از 45 روز عملیات اجرای این معابر به اتمام و آماده بهره برداری همشهریان است. وی ضمن بیان این مطلب که بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده تمام خیابان ها، محلات و کوچه هایی که نیاز به جدول گذاری، ترمیم یا روکش آسفالت دارند، شناسایی و عملیات عمرانی بر طبق اولویت در این معابر در حال اجراست. وی عنوان کرد: بر همین اساس جدول گذاری خیابان سوم اسکویی بطول 500 متر، خیابان 16 متری حافظ بطول 1000 متر و خیابان اول شهرک وحدت به طول 600 متر نیز از ابتدای هفته جاری آغاز و در کمترین زمان ممکن به اتمام می رسد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود