23 مرداد 1393
شماره خبر: 127410

آرامستانهای کرج خانه تکانی کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آرامستانهای کرج خانه تکانی کرد


مدیرعامل سازمان آرامستانهای کرج می گوید: در یکسال اخیر تغییر چشمگیری در زمینه امکانات و تجهیزات آرامستان بهشت سکینه (س ) کرج ایجاد شده است.
ˈمجتبی اسکندری ˈاظهار کرد: فضای این آرامستان در 30 سال گذشته هیچ گونه تغییری نکرده بود تا اینکه با دریافت اعتبار از شهرداری کرج در ماه های اخیر تغییر دکوراسیون دادیم.
از بهسازی معابر و جداول تا ایجاد فضای سبز بخشی از اقدامات است که در ماه های اخیر انجام شده است. به گفته اسکندری، کار ساخت سالن های اجتماعات، پذیرایی و سوگواری برای اموات در ماههای اخیر آغاز شده که پیش بینی می شود تا آخر شهریورماه امسال سالن اجتماعات این آرامستان به بهره برداری برسد. شهرداری کرج برای احداث این سالن ها 10 میلیارد ریال اعتبار به سازمان آرامستانها اختصاص داده است. ظرفیت هریک از سالن های پذیرایی و سوگواری این آرامستان حدود 450 نفر است که به امکانات روز مجهز می شوند. سازمان آرامستانهای کرج نیز بازسازی و ساماندهی قبور قدیمی را در برنامه کاری خود قرار داده است . همچنین خط تلفن ویژه برای اعزام آمبولانس ، ارائه خدمات به شهروندان و ارسال پیام تسلیت مدیریت شهری به خانواده های داغدار در سازمان آرامستانهای کرج نیز راه اندازی شده است. به گفته اسکندری، در آرامستان بهشت سکینه (س ) علاوه بر اموات استان البرز، اموات استانهای همجوار از جمله قزوین و تهران هم دفن می شود. اراضی این آرامستان سال 54 در اختیار شهرداری کرج قرار گرفت و اولین متوفی در سال 57 در آن به خاک سپرده شد. مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری کرج از مسوولان استانی خواست نگاه ویژه ای به این بخش داشته باشند. اسکندری با بیان اینکه کار پرسنل این سازمان از مشاغل سخت و دشوار است ، گفت : برای کارکنان، کلاس های آموزشی و روانشناسی برگزار می کنیم و این آموزش ها مستمر است . وی ، تکریم ارباب رجوع را از مهم ترین اقدامات در سازمان آرامستانها برشمرد و افزود: امکانات آرامستان هر روز کیفی تر و بهتر می شود تا رضایت مردم جلب شود. با اختصاص یک قطعه زمین به مساحت 214 هکتار در شمال شهرستان اشتهارد و جنوب شهرماهدشت کرج،قرار است در سالهای آینده ، اموات استان البرز در این مکان به خاک سپرده شوند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود