26 مرداد 1393
شماره خبر: 127526

انتصابات داخلی در سازمان پاركها

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

انتصابات داخلی در سازمان پاركها


طی حکمی از سوی عباس زارع مدیرعامل سازمان پارکها، حمیدرضا محمد علیپور به عنوان سرپرست اداره نظارت بر توسعه فضای سبز و رمضانعلی پوررستمی به سمت سرپرست اداره نظارت بر نگهداری فضای سبز تعیین و منصوب شدند.
طی مراسمی با حضور مدیران سازمان، از زحمات و تلاشهای حمیدرضا محمدعلیپور و رمضانعلی پوررستمی در پستهای قبلی تجلیل و سمتهای جدید آنها مشخص شد.
در این زمینه طی احکامی از سوی عباس زارع مدیرعامل سازمان، حمیدرضا محمدعلیپور که در گذشته رئیس اداره نظارت بر حفظ و نگهداری فضای سبز بود، به سمت سرپرست اداره نظارت بر توسعه فضای سبز سازمان منصوب شد. همچنین رمضانعلی پوررستمی که تاکنون در اداره نظارت بر توسعه فضای سبز فعالیت داشت، از این پس به عنوان سرپرست در اداره نظارت بر نگهداری فضای سبز به امور مربوطه رسیدگی می کند.
در متن احکام صادره آمده است:
جناب آقای رمضانعلی پوررستمی
سلام علیکم
ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه جنابعالی و با عنایت به سوابق ارزنده، تخصص و تعهدی که در شما سراغ دارم، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره نظارت بر نگهداری فضای سبز تعیین و منصوب می گردید. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از امکانات و منابع موجود در راستای اهداف سازمان برابر وظایف ابلاغی مطابق چارت مصوب سازمانی تحت نظر معاون فنی و اجرایی موفق و موید باشید.
عباس زارع
مدیرعامل

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود