27 مرداد 1393
شماره خبر: 127639

حلقه های ذخیره سازی پسماندهای خشک در مناطق 5 و 9 کرج نصب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حلقه های ذخیره سازی پسماندهای خشک در مناطق 5 و 9 کرج نصب شد


مسسئول تفکیک سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از نصب حلقه های ذخیره سازی پسماندهای خشک در مناطق 5 و 9 شهرداری کرج خبر داد.
علیرضا محمدی پور با اعلام این خبر افزود: نصب حلقه های ذخیره سازی پسماندهای خشک در راستای آموزش تفکیک از مبدا و کاهش تولید زباله های خانگی اجرایی شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه عملیات مذکور توسط واحد تفکیک سازمان انجام شده است، عنوان کرد: این مهم به منظور تشویق شهروندانی که با طرح تفکیک زباله ها از مبدا همکاری می کنند عملیاتی می شود. وی هدف از نصب حلقه های ذخیره سازی پسماندهای خشک در مجتمع های مسکونی را رضایتمندی شهروندان در خصوص سهولت در جمع آوری پسماندهای خشک از واحدهای مسکونی و آپارتمانی اعلام کرد.
زباله های پلاستیکی یک معضل زیست محیطی است
مسئول تفکیک سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در خصوص زباله های پلاستیکی گفت: زباله های پلاستیکی یکی از بزرگ ترین معضلات زیست محیطی را در جهان امروز بوجود آورده اند. محمدی پور با بیان اینکه این مصنوعات دست بشر به علت قابلیت های فراوان و قیمت ارزان به شکل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، اظهار داشت: استفاده از مواد پلاستیکی به حدی روزمره شده که هیچ کس نمی تواند بدون کاربرد روزانه از این مواد زندگی کند. این مسئول با تاکید بر کم تر مصرف کردن مواد پلاستیکی، عنوان کرد: زباله های پلاستیکی غیرقابل بازیافت بوده و مشکلات و معضلات بسیاری برای محیط زیست بوجود می آورند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود