27 مرداد 1393
شماره خبر: 127641

صبر و استقامت آزادگان رمز پیروزی در دفاع مقدس

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

صبر و استقامت آزادگان رمز پیروزی در دفاع مقدس


شهردار کرج گفت: صبر و استقامت آزادگان رمز پیروزی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس و پایداری ارزش های ماندگار است.
علی ترکاشوند در مراسم دیدار با ایثارگران ضمن قدردانی از حضور آزاده سرفراز سعید مصطفایی، رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرج در این دیدار به ارزیابی از
اقدامات حوزه امور ایثارگران پرداخت و گفت: این حوزه اقدامات ارزنده ای را در دستور کار خود قرار داده است که سیاست گذاری به منظور ارتقاء سطح فعالیت های این حوزه از مهمترین آنها است. وی با اشاره به کارکردهای حوزه امور ایثارگران، بر ضرورت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از سوی عوامل فعال در این حوزه تاکید کرد و افزود: تصمیم گیری و اجرای برنامه‌هایی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان افراد به عنوان یکی از مهمترین و کلان ترین اهداف نظام باید در راس امور این حوزه قرار گیرد. ترکاشوند، لازمه تحقق این مهم را اشراف و آگاهی بر مسائل مربوط به حوزه ایثار و نحوه صحیح انتقال آن به افراد دانست و اظهارداشت: بی شک انجام این امر مسئولیتی مهم و معنوی است و خروجی آن نیز درونی کردن ارزش های معنوی چون ایثار و فداکاری به عنوان ارزشی ترین عامل صیانت از نظام است.
پایداری آزادگان صیات از عزت و شرف مردم است
شهردار کرج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) در خصوص پایداری آزادگان در صیانت از عزت و شرف مردم گفت: امیدوارم لایق خدمتگزاری به همه مردم، ایثارگران آزاده و خانواده های ارزشمند شهدا که حافظان واقعی نظام و انقلاب هستند، باشیم. ترکاشوند، خدمت به مردم را از جمله برترین نعمت های الهی دانست و افزود: آموزه های دینی نیز بیانگر این موهبت الهی فرصت خدمت کردن و دستگیری از مردم است. وی حل مشکلات و مسائل مردم از سوی مسئولین را مهم ارزیابی کرد و با اشاره به حساسیت مدیریت شهری به منظور تحقق این مهم بیان کرد: آزادگان شاغل در شهرداری کرج در این راستا تلاش های بسیار زیادی کرده اند، که جای سپاس و قدردانی دارد.
شهردار کرج عنوان کرد: شهرداری قدردانی از ایثارگران و آزادگان را وظیفه خود می داند و برای قدردانی و گرامیداشت روز آزادگان و ایثارگران از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود