28 مرداد 1393
شماره خبر: 127660

ترسیم نقاشی های موضوعی بر دیوار خیابان ها

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ترسیم نقاشی های موضوعی بر دیوار خیابان ها


جانشين معاون خدمات شهري منطقه 7 شهرداری کرج از طراحی و اجرای نقاشی دیواری واقع در خیابان قائم(عج) تقاطع بلوار انقلاب در این منطقه خبر داد.
حسن عفتي ضمن اعلام این خبر به تشریح اهم فعاليت های این حوزه پرداخت و گفت: حوزه خدمات شهری جهت تحقق رفاه شهروندی اجرای اقدامات مختلفی را برنامه ریزی و در پروسه های مختلف زمانی انجام می دهد. وی با اشاره به بسيج تمامي امكانات و عوامل اين معاونت عنوان کرد: از جمله اقدامات این حوزه طی هفته گذشته که با هدف تسهيل در خدمات رساني و توسعه رفاه حال عمومي شهروندان انجام شده است، رنگ آمیزی 35 پایه تابلوهای معرف معابر و علائم راهنمایی و رانندگی در محل اوقافی بوده است. عفتی افزود: علاوه بر این حوزه خدمات شهری نسبت به رنگ آمیزی 18 مورد پایه تابلوهای معرف معابر حیدرآباد، خیابان شهید فرشیدفر نیز اقدام کرده است. وی طراحی و اجرای نقاشی دیواری واقع در خیابان قائم(عج) تقاطع بلوار انقلاب را یادآور شد و افزود: این مهم با هدف تقویت زیبایی های بصری و شاداب سازی محیط شهری انجام شده است.
این مسئول همچنین از اتمام نقاشی دیواری واقع در بلوار باغستان بین گلستان 13و14 و تعمیر و بازسازی مخازن مکانیزه واقع در این مسیر خبرداد.
نصب روشنایی در عرشه پل رجایی شهر
جانشين معاون خدمات شهري منطقه 7 شهرداری کرج در ادامه با اشاره به نصب روشنایی در عرشه پل رجایی شهر گفت: نصب و روشن کردن چراغ های پل ضمن تامین روشنایی کافی برای تردد وسایل نقلیه نقش بسزایی در زیبایی محیط ایفا می کند. عفتی تامین رفاه شهروندان را از جمله وظايف مهم مديريت شهري ذکر و عنوان كرد: تلاش مسئولان در زمينه خدمت رساني به شهروندان در راستاي وظايف آنان صورت می گیرد که بر این اساس معاونت خدمات شهري منطقه نیز اقداماتی را جهت تحقق این مهم برنامه ریزی و در پروسه های مختلف زمانی انجام می دهد. وي با بیان اینکه انجام رفت و روب و جمع آوری زباله بصورت سه شیفت در شبانه روز در سطح منطقه درحال انجام است، اظهار داشت: شهروندان مي توانند جهت اطلاع رساني و بر طرف کردن اشكالات با سامانه 137 شهرداري كرج تماس گرفته تا عوامل خدمات شهر در اولين فرصت برای برطرف كردن مشكلات اقدام کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود