29 مرداد 1393
شماره خبر: 127752

پیشرفت 80 درصدی طرح های عمرانی منطقه 9

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیشرفت 80 درصدی طرح های عمرانی منطقه 9


مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با تشریح طرح های عمرانی این منطقه از ابتدای سال تاکنوه از پیشرفت بالاتر از 80 درصدی فیزیکی این طرح ها خبر داد.
عباس سعیدی کیا با بیان این خبر اظهار داشت: این طرح ها که با حمایت شخص شهردار مراحل مختلف پیشرفت را طی کرده ، بین 80 تا 100 درصد پیشرفت داشته است.
سعیدی کیا اضافه کرد: طرح های نیمه تمام نیز به زودی و پس از طی عملیات عمرانی، همزمان با ایام هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید. وی این طرح ها و پروژه های عمرانی منطقه را شرح داد و گفت: جدول گذاری خیابان پدیده، پیاده کردن طرح پارک معلولین توسط نقشه بردار، اجرای پیاده راه در پارک کلکسیون خیابان سهروردی، جدول گذاری خیابان نبوت و روکش آسفالت در این بلوار از فعالیت های عمرانی انجام گرفته در منطقه بوده است. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج همچنین سایر طرح های عمرانی را شامل مرمت خيابان هاي دولت آباد، مرمت سرويس بهداشتي خيابان بوستان جهان، جدول گذاري خيابان بزرگمهر، پياده روسازي خيابان فاطميه، شروع عمليات جدول گذاري بلوار علامه جعفري، روكش آسفالت بلوار جمهوري جنوبي از ميدان سپاه تاميدان والفجر و روكش آسفالت بلوار علامه طباطبايي عنوان کرد. به گفته سعیدی کیا بهره برداری از طرح های جمع آوری آب های سطحی نیز در این منطقه شامل عمليات لوله گذاري طولي و عرضي و همچنين جدول گذاري و اجراي كانيو به طول 1200 متر مي باشد که محل اجرای آن مسیر شرقی بلوار نبوت حد فاصل چهارراه دولت آباد تا خیابان اول بوده و لوله گذاری عرضی از ابتدای خیابان اول تا انتهای خیابان کلکسیون انجام گرفته است. وی فاز دیگر این طرح را حد فاصل میدان امام خمینی(ره) تا ابتدای خیابان خاقانی عنوان کرد و افزود: لوله گذاري عرضي اين فاز از نبش ميدان والفجر از شرق به غرب بلوار جمهوري اسلامي به اتمام رسیده است. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج طرح پیاده سازی و جدول گذاری را در سه نقطه شهر عنوان کرد و ادامه داد: اجراي پياده روسازي پارك كلكسيون به متراژ 700 مترمربع كه عمليات اجراي آن آغاز شده و در دست اقدام مي باشد. همچنین عملیات پياده روسازي در پارك فاطميه و جدول گذاري در خيابان بزرگمهر، با اجرای عمليات تخريب، شروع شده است. سعیدی کیا اجرای عملیات روکش آسفالت در محدوده هاي كوي وليعصر (عج)، بلوار شهيد فهميده، خيابان شهيد خيلدار، حدفاصل چهارراه هفت تير تا چهارراه كارخانه قند را از دیگر اقدامات عمرانی انجام گرفته در این منطقه عنوان کرد و بیان داشت: آسفالت اين محدوده ها روكش مجدد گرديده است. وی اجراي عمليات لكه گيري آسفالت را نیز در محدوده های خيابان هاي بلال، هجرت، محدوده چهارصد دستگاه، خيابان شهيد ملكي و خيابان چمن و خيابان شهيد صبوري واقع در جاده محمدشهر بیان کرد و افزود: عمليات روكش آسفالت محدوده هاي در دست اقدام نیز شامل بلوار نبوت در هر دو مسیر شرقي و غربي، دو مسیر بلوار علامه جعفري و بلوار جمهوري، خيابان هاي شهيد ساجدي و شهيد عبادي در خيابان طالقاني است که ظرف روزهای آتی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود