2 شهریور 1393
شماره خبر: 127948

آسفالت بر 2700 متر مربع از خیابان های منطقه 1 کرج نشست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آسفالت بر 2700 متر مربع از خیابان های منطقه 1 کرج نشست


مدیر منطقه 1 شهرداری کرج از توزیع آسفالت در مساحت دو هزار و 700 متر مربعی خیابان های این منطقه خبر داد و گفت: آسفالت توزیع شده در این سطح از خیابانها برابر با 300 تن بوده است.
سیدرضا مساعد با اعلام این خبر افزود: این عملیات در راستای تقویت زیرساختهای عمرانی و با تلاش بی وقفه نیروهای حوزه عمران منطقه اجرایی شده است. وی عنوان کرد: عملیات توزیع آسفالت در محلات و کوچه ها طاهری، گنجه ای، خیابان تیمسار شمس، خیابانهای مهرگان غربی، اسلام آباد، گیوه کش، رصدخانه خواجه نصیرطوسی، انجام شده است. مساعد ادامه داد: علاوه بر توزیع آسفالت در خیابان ها و معابر ذکر شده، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت توسط اکیپ سیار در محله های اعلام شده توسط سامانه 137 صورت گرفته است.
اجرای عملیات جدولگذاری در خیابان برغان
مدیر منطقه 1 شهرداری کرج همچنین از اجرای عملیات جدولگذاری و زیرسازی كوچه هنرمندی در خیابان برغان خبر داد و گفت: این عملیات عمرانی در خیابان برغان و کوچه های آزادی و هنرمندی به طول 250 متر انجام شده است. مساعد هزینه اجرای عملیات جدولگذری در خیابان های نام برده را بالغ بر 20 میلیون تومان ذکر و عنوان کرد: اجرای عملیات جدولگذری با حجم خاکی هزار مترمربع هم اکنون در حال بهسازی است. وی با بیان اینکه پس از اتمام عملیات جدولگذاری، کوچه های واقع در خیابان برغان با 150 تن آسفالت روکش آسفالت می شود، اظهار داشت: هزینه اجرای عملیات روکش آسفالت در محلات عنوان شده بالغ بر 40 میلیون تومان است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود