2 شهریور 1393
شماره خبر: 127973

تابلوهای غیر مجاز جمع آوری شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تابلوهای غیر مجاز جمع آوری شدند


مدیر منطقه 1 شهرداری کرج از جمع آوری تابلوهای غیر مجاز در سطح منطقه خبر داد و افزود: هدف از انجام این اقدام ارتقاء مبلمان شهری و کاهش آلودگی های بصری است.
سید رضا مساعد با تاکید بر ضرورت توجه به المان های زیباسازی افزود: تابلوهای غیرمجاز موجود در منطقه نیز در راستای تحقق این مهم و طی عملیات ضربتی از ساعت 24 تا 5 بامداد جمع آوری شدند. وی با بیان اینکه طی انجام این طرح 15 تابلوی غیرمجاز فلکسی و ال ایی دی از سطح منطقه جمع آوری شد، افزود: تابلوهای جمع آوری شده که دارای تخلف و تجاوز به حریم پیاده رو وفاقد مجوز قانونی بودند پس از اخطار کتبی به مالکین جمع آوری شدند.
ساخت کانیو در خیابان زنبق جنوبی
مدیر منطقه 1 شهرداری کرج در ادامه از ساخت کانیو در خیابان زنبق جنوبی خبرداد و با بیان اینکه در این راستا نهر موجود در خیابان تخریب و تبدیل به كانیو شد، اظهارداشت: عملیات تخریب نهر و اجرای کانیو در حد فاصل بلوار زنبق به طول 500 متر با هزینه ای بالغ بر 40 میلیون تومان صورت گرفت. وی هدف از ایجاد کانیو را هدایت آبهای سطحی ذکر و بیان کرد: علاوه بر این آسفالت خیابان فروغی با 300 تن آسفالت و کوچه والی نژاد به متراژ دو هزار و 500 متر با هزینه ای بالغ بر 50 میلیون تومان در دستور کار منطقه 1 قرار گرفت.
مساعد اضافه کرد: کوچه دو هزار متری ثنایی نیز با هزینه ای بالغ بر 40 میلیون تومان اعتبار و صرف 200 تن آسفالت، بهسازی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود