2 شهریور 1393
شماره خبر: 127980

ایمن سازی ورودی خیابانهای كلاك پائین از جاده مخصوص انجام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ایمن سازی ورودی خیابانهای كلاك پائین از جاده مخصوص انجام شد


مدیر منطقه 11 شهرداری کرج از انجام اقدامات انجام شده در محدوده کلاک پائین مبنی بر ایمن سازی ورودی خیابانهای كلاك پائین از جاده مخصوص خبر داد.
حسین عطایی در این خصوص گفت: به منظور ایمن سازی ورودی های دسترسی به کلاک پائین، در ابتدای خیابان شهید محسن خلج و خیابان امامزاده حیدر کنار گذر در حال احداث است. وی افزود: اداره عمران منطقه 11 با حفاری و جدول گذاری، رمپ کنار گذر را احداث می کند که با توجه به سرعت بسیار بالای خودروهای عبوری، ایمنی برای خودروهای ورودی به کلاک پائین افزایش یافته و احتمال خطر تصادف در این محدوده تا حد زیادی کاسته خواهد شد. وی در خصوص دیگر اقدامات انجام شده در محله کلاک پائین گفت: عملیات جدول گذاری در 5 خیابان دیگر در حال انجام است و این طرح در ادامه جدول گذاری خیابان های کلاک پائین به انجام می شود. عطایی با اشاره به آغاز اجرای عملیات جدول گذاری و اصلاح جوی در خیابان برق جنوبی اظهارداشت: هدف از انجام این عملیات هدایت بهینه آبهای سطحی در این خیابان به طول دو هزار و 300 متر می باشد.
این مسئول اقدامات انجام شده در محله کلاک پائین را جهت تامین رفاه حال شهروندان عنوان کرد و افزود: شهرداری هرگونه خدمتی که در حد بودجه و توان منطقه باشد را با برنامه ریزی تخصصی و انجام اقدامات کارشناسی اجرا می کند.
تملك ملک واقع شده در مسیر احداث پل حامی
مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در ادامه از تملک ملک واقع شده در مسیر احداث پل حامی خبرداد و افزود: در ادامه اقدامات و پیگیری های منطقه 11 برای تسریع در اجرای پروژه احداث پل مکمل حامی، ملک واقع در طرح پس از تملک و سیر مراحل قانونی تخریب شد. عطایی با بیان اینکه، پس از پیگیری های مستمر و سیر مراحل قانونی، موفق به تملک این ملک در ضلع غربی پروژه با مساحتی بالغ بر 202 متر مربع شدیم، عنوان کرد: ملک واقع در مسیر اجرای پروژه حامی توسط واحد املاک منطقه تخریب و برای ادامه اجرای پروژه آماده شد. وی افزود: این ملک در موقعیت پایه و عرشه پل در حال احداث قرار داشت و با تخریب آن، برای ادامه روند ساخت پل در اختیار پیمانکار پروژه قرار گرفته است. عطایی خاطرنشان کرد: در فاز اول تملک املاک خیابان تهران سه قطعه دیگر در دستور کار تملک قرار دارد که قطعه اول پس از اعلام نظر کارشناسی رسمی دادگستری در مرحله اعمال ماده 8 قانون امور ثبتی قرار دارد و قطعات دیگر نیز مراحل کارشناسی قیمت گذاری را طی می کنند. عطایی، هدف مجموعه شهرداری خصوصاً در منطقه 11 را رفع موانع پیش روی اجرای پروژه پل حامی و تسریع در اتمام آن دانست و اظهارداشت: واحد املاک منطقه 11 با جدیت برای آزاد سازی قطعات باقی مانده تلاش می کند که با وجود حساسیت و اهمیت کار امیدواریم خروجی حاصل شده در نهایت با بهره برداری به موقع از پل حامی و کاهش ترافیک ورودی شرقی کرج به مرکز شهر و رفاه حال شهروندان به ثمر برسد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود