13 آذر 1391
شماره خبر: 15982

اجرای تونل مهرویلا در انتظار 21 مورد تملک

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای تونل مهرویلا در انتظار 21 مورد تملک

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 9 شهرداری کرج عنوان کرد: شهرداری این منطقه اهتمام ویژه ای برای اجرای پروژه های عمرانی در محله های مختلف منطقه دارد.
مجید کمالی نژاد در گفتگو با برنامه رادیویی " در جستجوی فردا " با بیان این مطلب افزود: علاوه بر تقاطع دانش آموز، اجرای تونل در منطقه مهرویلا در دست اقدام است که در حال حاضر نیز در مرحله تملک ملک های مستقر در محدوده احداث پروژه است. وی با بیان اینکه، برای اجرای این تونل نیاز به 21 مورد تملک است، گفت: از این تعداد تاکنون 10 مورد تملک و تخریب انجام شده است. این مسئول با اشاره به انجام دو مورد تخریب طی دو ماه اخیر اظهارداشت: دو مورد تخریب املاک واقع در مسیر اجرای طرح نیز در شرف تخریب، چهار مورد در حال توافق برای انجام تملک و تخریب است ضمن آنکه، شهرداری برای انجام سه مورد تملک از طریق طی کردن مراحل ماده 8 و درج آگهی در روزنامه اقدام کرده است.
کمالی نژاد با ارزیابی مثبت از انجام روند تملک و تخریب املاک واقع در مسیر اجرای تونل مهرویلا، بیان کرد: تحقق این مهم حاکی از سرعت اجرای برنامه های شهرداری و تلاش و اهتمام مسئولان ذیربط در بخش املاک است. وی اظهارامیدواری کرد: با انجام عملیات های عمرانی، اجرای تونل مهرویلا با سرعت بیشتری انجام شود.
جدیت در اجرای پروژه های محلی در منطقه 9
شهردار کرج در ادامه با اشاره به جدیت در اجرای پروژه های محلی در منطقه 9 بیان کرد: شهرداری علاوه بر اجرای طرح های عمرانی گستره نسبت به انجام فعالیت های عمرانی محله ای نیز اقدام کرده است. کمالی نژاد با اشاره به فعالیت های عمرانی صورت گرفته در محله چهارصد دستگاه به عنوان یکی از محله های مرکزی، گفت: تعویض جداول از نهر به تک جدول ،

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود