3 شهریور 1393
شماره خبر: 128022

غرفه آموزش فرهنگ شهروندی در نمایشگاه گل و گیاه برپا می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

غرفه آموزش فرهنگ شهروندی در نمایشگاه گل و گیاه برپا می شود


مسئول کمیته آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج از برپایی غرفه آموزش فرهنگ شهروندی در نمایشگاه گل و گیاه شهرداری کرج خبر داد.
شبیر اربابی با اعلام این خبر افزود: این غرفه با محور کمیته آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج در نمایشگاه گل و گیاه برپا می شود. وی با بیان اینکه غرفه آموزش فرهنگ شهروندی با همکاری و تعامل هفت سازمان وابسته به معاونت خدمات شهری از جمله آرامستان ها، آتش نشانی و پسماند برگزار می شود، گفت: در این غرفه نسبت به ارائه مطالب آموزش فرهنگ شهروندی با هدف ارتقاء سطح آگاهی شهروندان در مشارکت و اداره امور شهری اقدام می شود.
ارتقاء آگاهی‌های شهروندی زمینه حیات اجتماعی مطلوب است
مسئول کمیته آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، ارتقاء آگاهی های شهروندی را زمینه ساز حیات اجتماعی مطلوب ذکر و عنوان کرد: ارائه خدمات آموزشی به شهروندان در قالب آموزش‌های شهروندی توسعه و بهره‌ وری را در امور مختلف شهری افزایش می دهد. اربابی با بیان اینکه ارائه آموزش‌های شهروندی در ابعاد متعددی از جمله حقوق و تکالیف شهروندی، مهارت‌های زندگی، نظم و انضباط اجتماعی، بهداشت و محیط زیست و... در غرفه نمایشگاه گل و گیاه صورت می گیرد، گفت: خروجی مهم این اقدام توسعه فرهنگ مشارکت‌های اجتماعی به منظور توسعه پایدار شهری است. وی در ادامه ایجاد هماهنگی با سازمان های وابسته به معاونت خدمات شهری را به منظور بهبود زندگی شهروندان مهم ارزیابی کرد و گفت: تعامل و انسجام این سازمان ها نقش کلیدی را در ارائه آموزش‌های شهروندی و مددرسانی به مدیریت شهری ایفا می کنند. به گفته اربابی، همزمان با برپایی نمایشگاه گل و گیاه سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج در تاریخ شانزدهم شهریور ماه سال جاری، غرفه کمیته آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری با حضور هفت سازمان وابسته به این معاونت برپا می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود