4 شهریور 1393
شماره خبر: 128140

كار و خدمت در ایران اسلامي داراي پشتوانه هاي ارزشمند فرهنگي و مذهبي است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

كار و خدمت در ایران اسلامي داراي پشتوانه هاي ارزشمند فرهنگي و مذهبي است


شهردار کمالشهر ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت:هفته دولت، هفته اقتدار و پيروزى دولتى است که حمايت و پشتيبانى ميليونها تن از ملت خود را همراه دارد.
این ایام فرصت مغتنمی است جهت قدردانى از دولتى که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ايجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنيت است.
وی در ادامه با اشاره به سخنان روشنگرانه حضرت علی( ع) در خصوص عدم تکبر و غرور در برخورد با مردم گفت:حضرت امام على (ع) در قالب نامه اى به مالک اشتر، خطاب به همه دولت مردان اسلامى درباره تکبر و غرور رياست چنين هشدار مى دهد:"اگر با مقام و قدرتى که دارى، دچار تکبر و يا خود بزرگ بينى شدى، به بزرگى حکومت پروردگار که برتر از توست بنگر که تو را از آن سرکشى نجات مى دهد و تندروى تو را فرو مى نشاند و عقل و انديشه ات را به جايگاه اصلى باز مى گرداند. "امیدواریم که مدیران سخت کوش و توانای ایران اسلامی هیچ گاه دچار تردید و تکبر نشوند. ترابیان در ادامه خاطر نشان کرد: اهداف بزرگداشت این هفته اعتلاي مديريت در نظام اداري و ارتقای منزلت اجتماعي کارکنان دولت، اصلاح نگرش مردم نسبت به خدمات اين قشر شريف و زحمتکش، ترويج فرهنگ رفتاري و خدمات شخصيتهاي راستين خدمت به مردم و شهيدان ماندگار رجايي و باهنر به عنوان الگوهاي مناسب خدمت به جامعه، می باشد . ایشان در ادامه افزود: این روز فرصتي است مناسب براي شناسائی و رفع مشکلات کارمندان. از آنجا که کارمندان با دلسوزي و حسن نيت وقت خود را صرف خدمت به مردم و نظام مي کنند مسئولین بايد توجه ويژه اي نسبت به آنان مبذول دارند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود