5 شهریور 1393
شماره خبر: 128210

اهتمام ویژه برای تحول در حوزه روابط عمومی های مدیریت شهری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اهتمام ویژه برای تحول در حوزه روابط عمومی های مدیریت شهری


سرپرست روابط عمومی و بین المل شهرداری کرج هدف از برگزاری شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی را به روز شدن این حوزه ها در مناطق و سازمانهای مختلف دانست و گفت: برای ایجاد تحول در روابط عمومی ها باید اهتمام ویژه داشت.
احمد خیری در نشستی که با حضور روابط عمومی های خانواده بزرگ شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومی های هر منطقه و سازمان نمایندگان وِیژه شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج در مباحث مختلف شهری هستند. این مسئول به نشستهای صمیمانه روابط عمومی ها از زمان انتصاب خویش به عنوان مدیر روابط عمومی اشاره کرد و گفت: طی دو هفته گذشته دو نشست شورای هماهنگی روابط عمومی ها در سالن شهدای شهرداری و یک نشست مدیران روابط عمومی مناطق به میزبانی منطقه 7 و یک نشست مدیران روابط عمومی سازمانها به میزبانی سازمان مدیریت پسماند برگزار شد، تا زمینه هم اندیشی مطلوب در خانواده بزرگ روابط عمومی های شهرداری شکل بگیرد.
وی در ادامه به برگزاری سومین نمایشگاه گل گیاه کرج در تاریخ 16 شهریور ماه سال جاری اشاره و تاکید کرد: روابط عمومی ها باید در هرچه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه تلاش کنند. سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج اطلاع رسانی در خصوص مکان و زمان برپایی نمایشگاه را مهم ارزیابی کرد و افزود: هر منطقه 10 بنر اطلاع رسانی در سطح شهر برای آگاهی بیشتر شهروندان نصب کنند
اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص پروژه های شهری؛ امری كه مغفول مانده است
در ادامه این نشست مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات با ارائه گزارشی از فعالیت های سازمان فاوا، به تشریح وضعیت اجرایی پروژه ممیزی پرداخت و بر ضرورت و لزوم اطلاع رسانی گسترده و به موقع در خصوص این پروژه به شهروندان تاکید کرد. شهاب زرین پناه در خصوص پروژه ممیزی گفت: طرح پایلوت ممیزی سال گذشته در منطقه 5 اجرا شد و در حال حاضر نیز عملیات اجرایی پروژه ممیزی املاک شهر از اوایل سال جاری آغاز شده است. این مسئول اضافه کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج با برگزاری دوره های آموزشی و آزمون نسبت به جذب نیروهای اجرایی ممیزی اقدام کرد و پس از اعلام نتایج، افرادی که موفق به اخذ حد نصاب قبولی شدند در روند اجرایی ممیزی منطقه 7 به کار گرفته شدند. وی با اشاره به اینکه مرحله برداشت اطلاعات در منطقه 7 رو به اتمام است و پس از آن، ممیزی املاک منطقه 6 آغاز می شود، عنوان کرد: با توجه به این امر، ضروری است مدیران روابط عمومی مناطق با آغاز این پروژه در هر منطقه نسبت به اطلاع رسانی از طریق نصب بنر، ارسال پیامک و تهیه گزارش های تصویری و صوتی اقدام کنند. زرین پناه با اشاره به اهمیت آگاهی شهروندان از اجرای این پروژه تاکید کرد: به این دلیل که در روند اجرایی پروژه، نیروهای ممیزی به درب منازل شهروندان مراجعه می کنند، باید زمینه های اطمینان خاطر شهروندان از لحاظ امنیت اطلاعاتی که در اختیار نیروهای ممیزی قرار می دهند، تامین شود. وی افزود: از همین رو، سازمان فاوا با تهیه کارت های شناسایی و لباس هایی که دارای آرم سازمان هستند به شهروندان در خصوص امنیت اطلاعات اطمینان خاطر را می دهد. مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در خصوص وضعیت پورتال شهرداری کرج که سازمان فاوا مدیریت آن را بر عهده دارد نیز گفت: پورتال کنونی شهرداری کرج از سال 1387 راه اندازی شده و اکنون به مرحله ای رسیده است که نیاز به پوست اندازی دارد. این مسئول با اشاره به مطلب فوق بیان کرد: با همین نگاه، سازمان فاوا بررسی وضعیت پورتال کنونی را در دستور کار خود قرار داده و در مرحله اخذ مشاور و تصمیم گیری برای راه اندازی یک پورتال جدید یا بهینه سازی پورتال کنونی قرار دارد. زرین پناه تاکید کرد: ما باید با استفاده از فناوری های نوین از روابط عمومی سنتی به سمت روابط عمومی الکترونیکی حرکت کنیم و از طرفی باید نسبت به چند زبانه کردن پورتال برای ایجاد امکان برقراری ارتباط با دیگر کلان شهرهای بزرگ دنیا اقدام کنیم. وی در خصوص پروژه شهر کرج نیز گفت: پروژه Web GIS شهر کرج، شامل لایه های متعدد اطلاعاتی است که برای حوزه های مختلف تحت مدیریت شهرداری کرج و دیگر سازمان ها و نهادها قابل بهره برداری است. گفتنی است در ادامه نشست روابط عمومی های مجموع مدیریت شهری کرج، جلسه آموزشی ویژه مدیران روابط عمومی برگزار شد که دکتر کامران صحت در این جلسه آموزشی به ارائه مباحثی در خصوص ارتباط موثر پرداخت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود