8 شهریور 1393
شماره خبر: 128289

لوازم تحریر ایرانی اسلامی در "کافه کتاب سما" به نمایش در می آیند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لوازم تحریر ایرانی اسلامی در "کافه کتاب سما" به نمایش در می آیند


کافه کتاب سما، لوازم تحریر سال تحصیلی جدید را با ذائقه مخاطبان و متناسب با فرهنگ و سن و سال دانش آموزان میان آنان توزیع کرد.
با نزدیک شدن مهر ماه و همزمان با فصل بازگشایی مدارس، خانواده های ایرانی به تامین لوازم تحریر فرزندان خود برای روزهای مدرسه می اندیشند. لوازمی که هم از کیفیتی مطلوب برخوردار باشند و هم با قیمت مناسب عرضه شود البته زیبایی و فرهنگ ساز بودن این لوازم نیز از دغدغه های مهم خانواده های ایرانی در انتخاب شان خواهد بود.
نکته ای که موجب شد سال گذشته شاهد استقبال گسترده ای از "لوازم التحریر ایرانی اسلامی" با تصاویر جذاب و کیفیت و قیمت مناسب در فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی باشیم. با استقبال خوبی که سال گذشته شهروندان البرزی از مجموعه لوازم التحریرهای ایرانی اسلامی داشتند، "کافه کتاب سما" مرکز عرضه محصولات فرهنگی هنری حوزه هنری استان البرز، امسال نیز میزبان برندهای معروف این حوزه همچون «روشنا»، «ایام»، «قاصدک»، «آزاده» و همچنین لوازم التحریر ماندگار «شکرستان» جهت استفاده عموم خانواده های البرزی است. این گامی است تا شاید دیگر شاهد تاخت و تاز تصاویری چون «بت من»، «مرد عنکبودی» و «باربی» نباشیم و آینده ذهنی فرزندانمان را به سیاهی این جنگ نرم نسپاریم. این "لوازم التحریر ایرانی اسلامی"متناسب با ذائقه کودکان و نوجوانان تهیه شده و کوشیده شده پاسخگوی نیاز و علاقه آنان باشد. همچنین خانواده های البرزی می توانند با حضور در"این مجموعه نمایشگاهی" ضمن انتخاب و تهیه لوازم تحریر مناسب برای فرزندان خود از دیگر مزایای جذاب "کافه کتاب سما" بهره مند شوند. علاقه‌مندان برای بازدید از فروشگاه و خرید این لوازم می‌توانند همه روزه از ساعت 9:30 jh 21:30 به کافه کتاب سما واقع در کرج، بلوار امامزاده حسن، پایین تر از مصلی کرج مراجعه و یا با شماره 32202013 تماس بگیرند تا از جزئیات ملزومات مورد نیاز خویش اطلاع یابند. همچنین علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با نحوه فعالیت های حوزه هنری استان البرز و اطلاع از برنامه های درحال انجام حوزه هنری می توانند به پایگاه مجازی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir مراجعه و از آخرین رویدادهای هنری استان مطلع شوند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود