8 شهریور 1393
شماره خبر: 128332

«ساده زیستی» رمز جاودانگی دولت مکتبی شهیدان رجایی و باهنر است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

«ساده زیستی» رمز جاودانگی دولت مکتبی شهیدان رجایی و باهنر است


نائب رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر کرج با تبریک هفته دولت به تمام دولتمردان و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: «ساده زیستی» و «مدیریت جهادی» رمز جاودانگی دولت مکتبی شهیدان رجایی و باهنر است.
فاطمه آجرلو ادامه داد: با فرا رسیدن دوباره هفته دولت باری دیگر دلها به سوی شهیدان رجایی و باهنر پَر کشید و یاد و خاطره آن عزیزان که حقیقتا مردانی از جنس حق و حقیقت بودند را زنده کرد. آنان کبوتران سپید بال برغم قرار داشتن در قله های قدرت و مقام اما از اختیارات و امکاناتِ خویش تنها در راه مصالح و منافع ملت بهره جستند و در نهایت خود را در دایره شهادت ذوب کردند. این عضو شورای شهر با تاکید بر لزوم بازگوی خدمات ارزشمند دولت به اقشار جامعه در هفته دولت، آن را موجب امیدواری و تقویت انگیزه خدمتگزاران نظام اسلامی دانست و اضافه کرد: هفته دولت بهترین زمان برای ترسیم حقوق متقابل دولت و ملت از سوی کارشناسان و بزرگان است تا هر دو طرف یکدیگر را برای ساختن کشوری ایمن، آبادان و پیشرفته یاری نمایند و در مقابل انواع تهدیدها و خطرات، پشتیبان و حافظ هم باشند. رمز جهانی شدن انقلاب اسلامی داشتن پشتوانه مردمی، توجه به محرومین و نیازمندان، ساده زیستی و عملکرد جهادین مسئولان است که استمرار آنها ضرورت دارد. وی افزود: همگان باید بدانند که تضعیف خدمات و زحمات دولت های خدمتگزار از بدو تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون تنها بازی در زمین دشمن و تهدید کننده منافع ملی است. آنچه کشور در شرایط کنونی و بیشتر از گذشته بدان نیاز دارد، وحدت، اطاعت محض از فرامین ولی معظم فقیه، پاسداشت و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و تلاش مضاعف برای عبور از گردنه های سخت تحریم و فشارهای اقتصادی است که بیشترین دلگرمی برای دولتمردان جهت حضور مصمم تر در صحنه کار و خدمت به شمار می رود.
مقام معظم رهبری نکات لازم را به دولتمردان گوشزد می کنند
آجرلو تصریح کرد: البته مقام معظم رهبری به عنوان دیده بان دلسوز کشور مسایل جاری و مهم کشور را رصد کرده و هر جا که نیاز احساس شود، تذکرات لازم را می دهند و همانطور که ایشان در دیدار با اعضای محترم هیات دولت تاکید کردند؛ بهتر است به جای بازگوی ایراداتِ کار در دولت های گذشته، در عمل رویه را اصلاح کنیم که این به رضای الهی و رضای خلق خدا نزدیک تر است. عضو پارلمان شهری کرج در پایان بیان کرد: مدیریت شهری کرج باور دارد از طریق همکاری و تعامل نزدیک با مجموعه استانداری البرز و فرمانداری شهرستان می تواند بستر خدمت رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان فهیم را فراهم آورد و شهری مطابق آنچه شهروندان از مسئولان انتظار دارند را از نو بسازد. امید است این روحیه در تمام ارکان مجموعه مدیریت شهری کرج لمس و هضم گردد و همگان در این مسیر پیشگام و پیشرو باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود