9 شهریور 1393
شماره خبر: 128411

اتوبوس سلامت در منطقه 6 ایستاد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اتوبوس سلامت در منطقه 6 ایستاد


مدیر روابط عمومی منطقه 6 شهرداری کرج از استقرار اتوبوس سلامت در این منطقه خبر داد و گفت: هدف از استقرار این اتوبوس با عنوان "اتوبوس سلامت" فراهم آوردن زمینه آسان و تشویق شهروندان برای مراجعه به پزشک و آگاهی از سلامت جسمی است.
علیرضا ابراهیمی ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: استقرار اتوبوس سلامت یکی از برنامه ‎های هدفمند ملی است که به منظور کنترل وضعیت سلامت شهروندان برپا می‌شود.
وی افزود: در این راستا به دلیل اهمیت سلامت شهروندان، شهرداری منطقه 6 نسبت به فراهم آوردن زمینه استقرار اتوبوس سلامت در منطقه با هدف اطلاع رسانی از عواملی که سلامت افراد را تهدید می کنند، همچینن ارائه راه های از بیماری اقدام کرده است. ابراهیمی یکی از مزایای اجرای این طرح سلامت را در دسترس بودن بیشتر خدمات درمانی و پزشکی برای مردم ذکر و عنوان کرد: این اتوبوس در محلات مختلف شهر مستقر می‌شود و نسبت به ارائه خدمات تشخیص بیماری و ارائه راه های درمانی با توجه به ظرفیت موجود اقدام می کند.
سلامتی گام نخست پویایی جامعه است
مدیر روابط عمومی منطقه 6 شهرداری کرج با بیان اینکه، سلامتی گام نخست پویایی جامعه است بر ضرورت ارتقاء آگاهی افراد از وضعیت سلامت خود تاکید کرد و گفت: عدم آگاهی افراد از بیماری تبعات و پیامدهای منفی بسیار زیادی را برای فرد و جامعه به دنبال دارد که می‌تواند به عنوان هشداری برای تمام شهروندان باشد. ابراهیمی، بررسی منظم وضعیت سلامت افراد را مهم ارزیابی کرد و گفت: با انجام این مهم افراد می توانند ابتلا به هر کدام از بیماری‌های مزمن مانند دیابت، فشار خون، چربی خون و یا اضافه‌وزن، در کم‌ترین زمان آن را کنترل کنند. وی افزود: استفاده از خدمات اتو.بوس سلامت برای شهروندان رایگان است. عباس حق محمدلو، مدیرمنطقه 6 شهرداری کرج همراه با علیرضا ابراهیمی مدیر روابط عمومی از اتوبوس سلامت مستقر در این منطقه بازدید کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود