9 شهریور 1393
شماره خبر: 128426

پلاکهای شهری کرج بر بسترGIS به روز می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پلاکهای شهری کرج بر بسترGIS به روز می شوند


مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج بر ضرورت به روز شدن پلاک های ملکی شهر کرج تاکید کرد و گفت: با اجرای طرح ممیزی املاک پلاک های شهری بر بستر GIS به روز می شوند.
مهرداد فیرزوبخت در نشست کارشناسان فاوا و مسئولان منطقه 6 شهرداری کرج با بیان اینکه اجرای ششمین دوره ممیزی املاک با بودجه 14 میلیارد تومانی در کرج اجرایی می شود، افزود: نیاز شهر به موضوع به روز شدن پلاک ها و انجام ممیزی املاک ضرورت اجرای این طرح را برای مدیریت شهری دو چندان می کند. وی با بیان اینکه در اجرای طرح ممیزی املاک آنچه برای سازمان فاوا به عنوان وارث اطلاعات شهری مهم است، اجرای کیفی طرح است، عنوان کرد: توجه به آیتم کمیت و داشتن سرعت عمل بالا در کنار اجرای کیفی پروژه ممیزی املاک برای سازمان که متعهد به اجرای این پروژه در برنامه زمان بندی شده می باشد، حائز اهمیت است. فیروزبخت به روز شدن پلاک های شهری را سبب یکسان سازی اطلاعات شهری و تسهیل در امور شهروندی دانست و گفت: در این طرح کیفیت و مشخصات داخل و خارج ساختمان‌های شهر در هر منطقه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و براساس اطلاعات بدست آمده جدید به روز می شوند.
وجود ظرفیت به روز شدن روزانه 800 هزار ملک
مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج در بخشی دیگر با اشاره به مهیا شدن بسترهای لازم جهت به روز شدن اطلاعات شهری عنوان کرد: با مهیا شدن این بسترها ظرفیت به روز شدن روزانه 800 هزار ملک در شهر وجود دارد. فیروزبخت با تاکید بر تعامل و همکاری مجدانه شهرداری مرکز، مناطق تحت پوشش و سازمان در راستای اجرای طرح ممیزی املاک، به روز رسانی اطلاعات شهری بر بستر GIS را مهم ارزیابی کرد و تحقق این مهم را زمینه ساز پیشرفت و انتفاع شهر و خدمت رسانی شایسته به شهروندان دانست. وی اظهارداشت: با تحقق این مهم در تاریخ شهرداری نیاز به انجام ممیزی املاک وجود نخواهد داشت زیرا شهر بر بستر GIS به روز می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود