10 شهریور 1393
شماره خبر: 128485

کرج فردا میزبان معاونین خدمات شهر کلانشهرهای کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کرج فردا میزبان معاونین خدمات شهر کلانشهرهای کشور


مسئول اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج از میزبانی این کلانشهر در نشست کمیته آموزش و اطلاع رسانی کلانشهرهای کشور خبر داد و گفت: برای نخستین بار این کمیته با حضور معاونین و مسئولان خدمات شهری کلانشهرهای کشور در شهر کرج از استان البرز تشکیل می شود.
شبیر اربابی با اعلام این خبر گفت: آموزش و اطلاع رسانی در خصوص فرهنگ شهری با مضامین متفاوت نظیر شیوه های تفکیک زباله، آشنایی با شیوه های ایمنی از جمله حیطه های فعالیت خدمات شهری در شهرداری ها است که این امر در کمیته روز آتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اربابی بهانه میزبانی شهر کرج در این کمیته را انتخاب معاونت خدمات شهری کرج به عنوان دبیر نشست های ادواری کشور عنوان کرد و افزود: این نخستین نشست کمیته است که با حضور هشت کلانشهر در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار می شود.
وی کلانشهرهای مدعو به نشست این کمیته را تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، قم و اهواز ذکر کرد و بیان داشت: بحث، بررسی و تصویب طرح ها و برنامه های مرتبط با موضوع آموزش شهروندی از برنامه های اصلی نخستین کمیته اطلاع رسانی و آموزش معاونت های خدمات شهری کلانشهرهای کشور خواهد بود که از هشت صبح روز سه شنبه در کرج آغاز می شود. مسئول اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، به برنامه های جنبی در نظر گرفته شده برای مهمانان حاضر در این کلانشهر نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: بازدید از باغ گل ها واقع در پارک چمران به عنوان یکی از نقاط برجسته گردشگری این کلانشهر در کنار حضور و بازدید میدانی از طرح های بزرگ عمرانی، فرهنگی و اجتماعی کرج از برنامه های در نظر گرفته شده برای میزبانی از معاونین خدمات شهری کلانشهرهای کشور است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود