11 شهریور 1393
شماره خبر: 128518

رفع فقر مراکز درمانی در کلانشهر کرج ضروری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رفع فقر مراکز درمانی در کلانشهر کرج ضروری است


رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر رفع فقر مراکز درمانی در این کلانشهر تاکید کرد و افزود: ساخت بیمارستان های جدید و تجهیز بیمارستان های قدیمی باید در دستور کار مدیران مربوطه قرار گیرد.
محمود دادگو در بازدید از بیمارستان های کمالی و مریم، ضمن تاکید بر تسریع در ساخت مراکز درمانی مجهز با همکاری بخش خصوصی کسب رضایت مراجعه کنندگان را اولویت کاری در بیمارستان ها عنوان کرد. وی توجه به سلامت و امنیت در مراکز درمانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: دولتها موظفند سرمایه گذاری کلانی برای ارتقاء سطح درمان در مناطق مختلف انجام دهند. رئیس شورای اسلامی شهر کرج در خصوص هماهنگی بیشتر شورای شهر با مراکز درمانی اظهار داشت: شورای شهر به عنوان یک هماهنگ کننده میان آحاد جامعه و بدنه دولت می تواند نقش بسزایی در جذب اعتبارات و امکانات لازم مراکز درمانی داشته باشد. دادگو در ادامه توسعه مراکز درمانی و بهداشتی در کرج را مهم ارزیابی کرد و گفت: کمبود مراکز درمانی در کلانشهر کرج، مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است و مردم برای درمان مجبور بودند که به تهران مراجعه کنند و این امر موجب افزایش بار ترافیکی می شود.
ضرورت استفاده از فضای سبز در بیمارستانها
در ادامه محمودی عضو کمیسیون سلامت ورزش و جوانان وجود فضای سبز در محوطه بیمارستان ها را در روحیه بیماران موثر دانست و گفت: طراحي و بكارگيري فضاي سبز در بيمارستان‌ها، نسبت به ساخت و تجهيزات بيمارستان، هزينه‌هاي کم و مزيت‌هاي زيادي دارد. وی كاهش استرس بيماران، پرسنل و ملاقات‌كنندگان، كاهش افسردگي، زندگي با كيفيت بالاتر براي بيماران دائمي و تقويت توانايي را از جمله مزیت های وجود فضای سبز در محوطه مراکز درمانی اعلام کرد. علی بخشی نائب رئیس شورای اسلامی شهر در این بازدید بر اجرای طرح سلامت در بیمارستان های خصوصی تاکید کرد و افزود: تحقق این مهم کمک شایانی در تسریع در بهبود بیماران و سلامت جسمانی آنان دارد. شایان ذکر است در این بازدید اسکندری رئیس کمیسیون محیط زیست، علی بخشی نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج، دادگو رئیس شورای اسلامی، مصطفایی رئیس کمیسیون حقوقی، باغستانی رئیس کمیسیون سلامت ورزش و جوانان و محمودی عضو کمیسیون سلامت ورزش و جوانان حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود