12 شهریور 1393
شماره خبر: 128648

کمیته ویژه اجرای مصوبه "تثبیت اعیانی ها" تشکیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کمیته ویژه اجرای مصوبه "تثبیت اعیانی ها" تشکیل شد


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج با اشاره به تشکیل کمیته ویژه مصوبه "تثبیت اعیانی ها" در این منطقه عنوان کرد: این کمیته با حضور واحدهای شهرسازی، اجرائیات، حقوقی و روابط عمومی تشکیل شد.
حق محمدلو بیان کرد: در قالب تشکیل این کمیته اقداماتی نظیر اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک، تماس تلفنی، نصب بنر، ابلاغ دعوتنامه درب منازل و بازدید میدانی انجام شد.
وی با بیان اینکه در راستای اجرای این مصوبه تعدادی از پرونده های مشمول مصوبه تکمیل شد، گفت: باقی پرونده ها نیز در روند اجرای مصوبه رسیدگی و تکیمل می شوند. این مسئول در توضیح پرونده های مورد نظر مصوبه تثبیت اعیانی ها عنوان کرد: پرونده هایی که آرای صادره آنها مبنی بر تخریب یا اعاده باشد و حداکثر تا پایان سال 91 نیز قطی شده باشند، مشمول رسیدگی و بررسی در کمیته تثبیت اعیانی ها می شوند. وی ادامه داد: بناهای احداثی دارای تاییدیه استحکام بنا مبنی بر رعایت مقررات ملی ساختمان و آیین نامه 2800 زلزله از سوی مهندس ناظر و یا کارشناس فنی ذیصلاح مورد تایید کمیته بر اساس مقررات زمان ساخت نیز از دیگر موارد مطرح شده در مصوبه تثبیت اعیانی ها است. این مسئول با عنوان اینکه مصوبه تثبیت اعیانی های شورای اسلامی شهر دارای 10 بند و دو تبصره است، این مصوبه را لازم الاجرا خواند و گفت: بر اساس سیاست های مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورا اطلاع رسانی این موضوع در دستور کار منطقه قرار گرفت.
شهروندان از قوانین تبعیت کنند
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت توجه به قوانین و مقررات شهرسازی از سوی سازندگان و مالکان گفت: تبعیت از قوانین شهری در شکل گیری شهری آباد و منطبق بر اصول منطقی و قانونی نقش دارد. حق محمدلو با بیان اینکه تثبیت اعیانی ها نیز با هدف رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی همچنین طرح تفصیلی صورت می گیرد، افزود: از جمله موضوعات مطرح شده در زمینه پرداختن به آیین نامه مالی است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود