15 شهریور 1393
شماره خبر: 128745

عملیات اجرایی احداث پارک شبنم 3 کلید خورد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عملیات اجرایی احداث پارک شبنم 3 کلید خورد


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از آغاز عملیات اجرایی احداث پارک شبنم 3 در این منطقه خبرداد.
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج با اعلام این خبر افزود: این پارک در مساحت شش هزار متر مربع در خیابان شبنم 3 واقع در باغستان غربی احداث می شود. عباس حق محمدلو با اشاره به نصب ست سلامتی در این پارک افزود: ایجاد فضای بازی کودکان و اجرای طرح های متنوع فضای سبز از دیگر اقداماتی است که در راستای تکمیل پارک انجام می شود.
وی، اظهارداشت: طبق برنامه زمان بندی شده این پارک تا پایان امسال تکمیل می شود و در دسترس عموم شهروندان به ویژه ساکنان منطقه 6 قرار می گیرد.
لزوم افزایش سرانه فضای سبز
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج در ادامه بر ضرورت افزایش سرانه فضای سبز در سطح منطقه تاکید کرد و گفت: افزایش سرانه سبز از اهداف مهمی است که در اجرای طرح ها و پروژهای منطقه لحاظ می شود. حق ممحمد لو، اجرای طرح های فضای سبز را خیز عمده ای در راستای انتفاع منطقه ذکر و عنوان کرد: افزایش سرانه تفریحی به عنوان یکی از مهمترین سرانه های خدماتی علاوه بر پر کردن اوقات فراغت شهروندان نقش به سزایی در ایجاد شور و نشاط میان مردم دارد. وی با بيان اينکه در طراحي فضاي شهر اصول توسعه فضاي سبز و فضای تفریحی باید لحاظ شود، بیان کرد: رسيدن به سرانه های استاندارد شهری باید در اولویت برنامه های مدیریت شهری و مناطق تحت پوشش قرار گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود