20 بهمن 1390
شماره خبر: 4839

بهره برداری از پارک کشاورز در منطقه 12 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 بهره برداری از پارک کشاورز در منطقه 12 کرج

سپیدار آنلاین: سرپرست منطقه 12 شهرداری کرج از بهره برداری از پارک کشاورز در این منطقه خبرداد.
غلامرضا رضوانی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اعلام این خبر افزود: پارک کشاورز به مساحت چهارهزار و 440 متر مربع در مهرشهر، آق تپه، خیابان پنجم غربی احداث شده است. وی با تاکید بر افزایش سرانه تفریحی منطقه عنوان کرد: این مهم از اولویت هایی است که به جد در دستور کار شهرداری قرار دارد. سرپرست منطقه 12 شهرداری کرج اظهارداشت: احداث پارک کشاورز با پیش بینی هزار و 792 متر مربع فضای سبز احداث شده است. این مسئول گفت: افزایش سرانه فضای سبز از خروجی های مثبت احداث پارک کشاورز است. رضوانی با اشاره به ایجاد زمین بازی در این پارک، افزود: از دیگر بخش های پیش بینی شده برای پارک کشاروز تجهیز این پارک به ست ورزشی است.
وی خاطرنشان کرد: چمن کاری این پارک نیز در مساحت یکهزار و 216 متر مربع انجام شده است. این مسئول با اشاره به ایجاد زمین فوتبال و والیبال در این منطقه گفت: ایجاد زمین فوتبال و والیبال در این منطقه از پروژه های عمرانی مهمی است که با هدف افزایش سرانه ورزشی منطقه در دستور کار قرار گرفت. رضوانی با تاکید بر فراهم آوردن بسترهای ورزشی، تفریحی و فرهنگی در منطقه 12 عنوان کرد: تحقق این مهم نیاز به تدوین برنامه های اجرایی مناسب و نگاه ویژه مسئولان و مدیران شهری دارد.
مراسم افتتاح پارک کشاورز روز جمعه به مناسبت ایام مبارک دهه فجر ساعت 9:30 در مهرشهر، آق تپه، خیابان پنجم غربی برگزار می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود