17 شهریور 1393
شماره خبر: 128912

تحول در بهسازی معابر منطقه 7 شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تحول در بهسازی معابر منطقه 7 شهرداری کرج


مدیر منطقه 7 شهرداری کرج از اقدامات بازسازی و بهسازی معابر در سطح این منطقه خبر داد.
حسین شریف کاظمی با اعلام خبر فوق گفت: پس از بازديد ميداني اکیپ های اجرایی اداره عمران و معاونت خدمات شهری این منطقه با همکاری یکدیگر نسبت به زیرسازی معابر خاکی بهارستان واقع در شمال منطقه 7 اقدام به جمع آوری ضایعات دپو شده در معابر مذکور خصوصاً در خیابان 14 این شهرک نموده اند. وي افزود: طی برنامه ریزی صورت پذیرفته در چند هفته آینده معابر مشکل دار در سطح منطقه طی سالیان دراز فقط محل دپوی ضایعات و نخاله های مازاد گردیده بود جمع آوری و براساس طرح تفضیلی معابر تعریف شده جدول گذاری و آسفالت خواهند شد. شریف کاظمی در ادامه با تاکید بر ضرورت تحقق توسعه پایدار شهری، افزود: توسعه پایدار شهری منوط به اجرای طرح های عمرانی، فرهنگی، ساختاری است که بر اساس و مبنای اقدامات کارشناسی شده و نیازسنجی انجام مي شود. مدیر منطقه 7 شهرداری کرج با تاكيد بر لزوم مشاركت شهروندان با شهرداري در اجراي برنامه های این مجموعه مردمی اظهار داشت: موفقيت هاي سالهاي اخير اين مجموعه مرهون حمايت های شوراي شهر، شهردار كلانشهر كرج شهروندان از شهرداری و اقدامات این دستگاه خدمات رسان است. وی عنوان کرد: امید است با اجرای این پروژه های طی سال جاری شهرک بهارستان از مشکلات عدیده چند ساله رهایی پیدا کرده و نسبت به حفظ و نگهداری آن نیز اقدام کنند.
اجرا و برنامه ریزی عملیات تراش و روكش آسفالت در معابر منطقه 7
شریف کاظمی در ادامه از اجرای برنامه ریزی جهت عملیات تراش و روکش آسفالت در معابر این منطقه خبر داد. مدیر منطقه 7 شهرداری کرج در همین رابطه افزود: طی برنامه ریزی صورتگرفته و با هماهنگی سازمان عمران شهرداری کرج طی چند هفته آینده شاهد روکش چند معابر اصلی این منطقه از جمله ضلع شمالی بلوار موذن ، بلوار اشتراکی شمالی و خیابان 14فاز 3 و ... خواهیم بود که با انجام این پروژه ها شاهد برطرف شدن مشکلات عدیده شهروندان در معابر مذکور خواهیم بود. وی در ادامه افزود: با اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت طی سال جاری چندین معبر اصلی بهسازی شده اند که شامل ضلع جنوبی بلوار موذن ، خیابان هشتم فاز3 رجایی شهر ، بلوار انقلاب ، خیابان گلستان جنب پارک نرگس وتقاطع بلوار استقلال و شهید مطهری تا فلکه اول رجایی و ... بوده که رضایت کامل شهروندان محترم منطقه را در برداشته است . این مسئول با اشاره به این اقدامات گفت: در طی سال جاری جهت روکش معابر سطح منطقه 7 قراردادی بااعتبار بالغ بر 35میلیلارد ریال با سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج منعقد گردیده است.
وی در پایان اجرای این عملیات را ضروری دانست و عنوان کرد: خیابان هایی که دارای چاله و آسفالت خراب می باشند موجب ایجاد ترافیک و حوادث ناگوار می شود که سلامت شهروندان را به خطر می اندازد لذا اجرای روکش و آسفالت معابر سطح منطقه جهت سهولت در تردد شهروندان امری ضروری است .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود