24 بهمن 1391
شماره خبر: 20369

اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در برخی معابر منطقه یک کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در برخی معابر منطقه یک کرج


سپیدارآنلاین: مدیر منطقه یک شهرداری کرج از اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در خیابان پامچال شمالی و کوچه های کوکب شرقی و شهید اسماعیلی در این منطقه خبر داد.
حسن مدیر روستا گفت: بنا بر تاکید شهردار کرج مبنی بر تحقق نهضت آسفالت در کلانشهر کرج، از سوی این منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات لازم برای آسفالت معابر این منطقه انجام شده است. وی افزود: در این زمینه هم اکنون به همت حوزه عمرانی این منطقه، عملیات تراش و روکش آسفالت در خیابان پامچال و خیابان شهید اسماعیل زاده و کوکب شرقی و غربی در حال انجام است. این مسئول عنوان کرد: طبق برنامه ریزی مقرر شده است که عملیات جدول گذاری این معابر نیز پس از انجام پروژه آسفالت انجام شود.
تا پایان سال تمام کوچه های دارای آسفالت فرسوده، بهسازی می شوند
مدیرروستا ادامه داد: در بخش دیگری از سوی حوزه عمرانی نیز این حوزه تا اواخر سال تمام کوچه ها و معابری که نیاز به مرمت و لکه گیری آسفالت دارند انجام خواهد شد تا چهره شهر برای آغاز سال جدید مهیا شود. مدیر منطقه یک شهرداری کرج یادآور شد: به منظور تحقق نهضت آسفالت در این منطقه و تسریع در اجرای پروژه ها، اکیپ های ویژه ای تشکیل شده است که روزانه اقدامات لازم را برای آسفالت و مرمت و بهسازی معابر انجام می دهند. وی بر كاهش هزينه‌ها، همزمان با افزايش سرعت و كيفيت اجراي پروژه‌هاي عمراني تأكيد كرد و گفت: با اجراي پروژه ترميم و بهسازي معابر تمام مشكلات معابر منطقه بر اساس اولويت‌بندي‌هاي صورت گرفته برطرف خواهد شد.
از تمام توانایی ها و ظرفیت ها برای ارائه خدمات به شهروندان استفاده می شود
این مسئول اضافه کرد: برغم اينكه امكانات و اعتبارات براي حل مشكلات منطقه كافي نيست اما از تمام توانايي‌ها و ظرفيت‌هاي

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود