22 شهریور 1393
شماره خبر: 129181

فرصت خدمت به مردم را صرف حاشیه‌ها نمی‌کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

فرصت خدمت به مردم را صرف حاشیه‌ها نمی‌کنیم


رئیس جدید شورای شهر نظرآباد گفت: فرصت خدمت به مردم در دوره کوتاه مسئولیت را هرگز نباید صرف پرداختن به حاشیه‌ها و حاشیه‌سازان کرد.
حسین زنجانی اظهار کرد: مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی با دیگر کشورهای جهان تفاوت‌های اساسی و ویژه‌ای دارد که مهمترین آن، دلیل پذیرش یک مسئولیت است.
وی افزود: اگر در کشورهای دیگر، افراد برای دست ‌یافتن به منافع فردی و حزبی و گروهی برای تصدی یک مسئولیت تلاش می‌کنند، در نظام مقدس جمهوری اسلامی نشستن پشت میز مدیریت، تنها باید با هدف خدمت به مردم و تلاش در راستای تحقق اهداف اسلام و انقلاب باشد. رئیس شورای شهر نظرآباد ادامه داد: از سوی دیگر مردم ما افراد آگاه و با بصیرت هستند و به خوبی عملکرد افراد در زمان تصدی مسئولیت‌های مختلف را رصد کرده و بر آنها نظارت دارند. زنجانی ادامه داد: بنابراین مدیران نباید یک لحظه از فرصتی که مردم در اختیار آنها برای خدمت به اسلام و انقلاب قرار داده‌اند را صرف امور حاشیه‌ای و پاسخگویی به حاشیه‌سازان کنند. وی با تاکید بر اینکه شورای شهر یک نهاد مردمی و با رویکرد اجتماعی است، گفت: خوشبختانه در هیئت رئیسه شورای شهر نظرآباد افراد وابسته به گروه‌های سیاسی نبوده و به دنبال سیاسی‌کاری هم نیستند. رئیس شورای شهر نظرآباد تصریح کرد: مردم نمایندگان خود را برای رفع مشکلات مربوط به حوزه مدیریت شهری به شوراها می‌فرستند و از آنها انتظار ندارند که تنها به فکر رفع مشکلات شهر باشند.
زنجانی گفت: اولویت اصلی ما اجرای برنامه‌های یکپارچه و واحد در حوزه مدیریت شهری است.
ضرورت ترویج نگاه عدالت‌محور در مدیریت شهری
وی افزود: خوشبختانه ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، مشکلات و نیازهای شهرستان با اشراف کاملی که اعضای شورا دارند، شناسایی شده و برای رفع آنها برنامه‌ریزی ویژه‌ای در دستور کار قرار دارد. رئیس شورای شهر نظرآباد بیان داشت: به طور قطع برای تحقق این اهداف نیازمند همکاری، تعامل و هماهنگی با نهادهای مختلف و مسئولان ارشد شهرستان نظرآباد هستیم که خوشبختانه هیئت رئیسه شورا هماهنگی لازم را با مدیران شهرستان دارد. زنجانی تاکید کرد: اولویت اصلی شورای شهر نگاه عدالت محور به همه شهروندان و مناطق مختلف شهرستان است و هرگز نباید بخشی از مردم و نقاطی از شهر از امکانات بیشتری نسبت به دیگر شهروندان برخوردار باشند. وی افزود: خوشبختانه برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شده و با همت اعضای شورا و تعاملی که با دیگر دستگاه‌ها داریم، این برنامه‌ها را بر اساس فرامین ولایت به صورت جهادی اجرایی خواهیم کرد تا در آینده نزدیک مردم تغییرات خوبی را در مدیریت شهری شاهد باشند.
استقبال شورای شهر از تعامل با رسانه‌ها
رئیس شورای شهر نظرآباد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اعضای شورا باید از نظرات مصلحانه صاحب‌نظران، کارشناسان و همچنین رسانه‌ها استفاده کنند، گفت: در سال دوم شورای شهر تلاش داریم تا تعامل بیشتری با رسانه‌ها و خبرنگاران داشته و از نظرات آنها برای رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود