26 بهمن 1390
شماره خبر: 4961

ضرورت تعامل خانه مطبوعات و شورای شهر/ لزوم پیگیری شورا برای تخصیص محل استقرار خانه مطبوعات

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 ضرورت تعامل خانه مطبوعات و شورای شهر/ لزوم پیگیری شورا برای تخصیص محل استقرار خانه مطبوعات

سپیدار آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت تعامل اعضای خانه مطبوعات و خبرنگاران با شورای اسلامی این کلانشهر تاکید کرد و گفت:این قشر باید با تکیه بر انتقاد سازنده ضمن برطرف کردن مسائل و مشکلات شهری، انجام مسئولیت کنند.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمود دادگو در دیدار با اعضای خانه مطبوعات کرج با بیان این مطلب افزود: این تعامل نقش بسزایی در رفع مسائل و مشکلات اصحاب رسانه ایفا می کند ضمن آنکه مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری با آگاهی بیشتری نسبت به رفع مسائل و معضلات صنف خبرنگاران اقدام می کنند.
وی با بیان اینکه، کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دارای کارنامه موفق کاری بوده است، بیان کرد: اعضای خانه مطبوعات با رایزنی و تعامل با این کمیسیون می توانند مباحث مربوط به اصحاب رسانه را در قالب موضوعی مشخص در این کمیسیون مطرح کنند. این مسئول با اذعان بر وجود مشکلات عدیده خبرنگاران اظهارداشت: تلاش و اهتمام این قشر خبری در ارائه اخبار به شهروندان به طور قطع برای همه مسئولان و مدیران اجرایی شهر آشکار و نمایان است.
پیگیری شورا برای تخصیص محل استقرار خانه مطبوعات
رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه با استماع مشکلات و معضلات خانه مطبوعات از اعضای حاضر در جلسه عنوان کرد: از مهمترین مشکلات خانه مطبوعات محل استقرار خانه می باشد. دادگو با بیان اینکه، ساماندهی و استقرار جایگاه دائمی خانه مطبوعات نقش موثری در عملکرد این مرکز فرهنگی ایفا می کند، گفت: شورای اسلامی شهر کرج همه تلاش خود را برای تحقق این مهم بکار می گیرد.
انتقادات سازنده موجب پیشبرد اهداف مدیریت شهری می شود
وی با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی عنوان کرد: این قشر باید با تکیه بر انتقاد سازنده ضمن برطرف کردن مسائل و مشکلات شهری، انجام مسئولیت کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه، دیدگاه اصحاب رسانه به موضوعات مختلف شهر خاص و ویژه است، تصریح کرد: رویکرد خبرنگاران برای ایجاد زمینه های مساعد خدمت رسانی باید تخصصی باشد.
در این دیدار اعضای خانه مطبوعات به بیان مشکلات صنفی موجود پرداختند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود