22 شهریور 1393
شماره خبر: 129210

امحاء 3360 متر مربع دیوار نویسی در منطقه 6 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

امحاء 3360 متر مربع دیوار نویسی در منطقه 6 کرج


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از امحاء 3360 متر مربع دیوار نویسی غیر مجاز در سطح منطقه خبر داد.
عباس حق محمدلو ضمن اعلام این خبر افزود: پاکسازی دیوارهای سطح منطقه از آلودگی های بصری با محوریت واحد خدمات شهری منطقه 6 انجام شده است.
وی با تاکید بر ضرورت حذف آلودگی های بصری عنوان کرد: شهرداری منطقه 6 نیز به دنبال ارتقاء مبلمان شهری نسبت به اجرای برنامه ها و طرح های زیباسازی در سطح منطقه با محوریت واحدهای متولی اقدام کرده است که امحاء دیوار نویسی از جمله این اقدامات می باشد. این مسئول با اشاره به قوانین و مقررات موجود در قانون شهرداری ها عنوان کرد: در این راستا حفظ منظر شهری و پاکسازی سطح شهر از آلودگی های بصری به عنوان یکی از موارد قانونی به جد در اولویت برنامه های مدیریت شهری و به تبع آن شهرداری های مناطق قرار دارد.
دیوار نویسی غیرمجاز نقض آشکار حقوق شهروندی
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج با اشاره به ماده 92 قانون شهرداری‌ها عنوان کرد: بر اساس این ماده قانونی درج آگهی‌ها و دیوار نویسی‌های غیرمجاز جرم محسوب می‌شود و در محضر قانون ارتکاب به جرم در این گونه موارد به نوعی نقض آشکار حقوق شهروندی است. حق محمدلو خاطرنشان کرد: در این راستا واحد خدمات شهری منطقه با نظارت مستمر خود که به صورت روزانه از خیابان‌های سطح منطقه به عمل می‌آید، نسبت به پاکسازی و امحای شعار نویسی‌ها، دیوارنویسی و پوسترهای تبلیغاتی موجود اقدام می‌کند. وی هدف از انجام این اقدام را حذف آلودگی‌های بصری، آراستگی منظر شهر و ارتقاء زیبایی نمای شهری دانست و تاکید کرد: لازم است که شهروندان قبل از هرگونه دیوار نویسی، نصب پرده و پوسترهای تبلیغاتی مجوزهای لازم را اخذ کنند تا مانع از بروز هرگونه مشکل برای خود و سایر شهروندان شوند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود